Beste Bodynetters,
Ik ben momenteel 13 weken fanatiek aan het sporten. Maar de laatste 2 weken ga ik niet meer vooruit; Ik verlies spiermassa en kom vet aan.
Hier even mijn situatie:
Op ma,di,do,vrij doe ik om 16:30-18:00 het LB/UB Massa Trainingsschema deze doe ik nu 11 weken)
Op wo cardio ik driekwartier intensief.
Op zaterdag mountainbike ik soms.
En op zondag zwem ik altijd.
Dit is mijn voedingsschema:
7:30 zelfgemaakte muesli (gewelde noten etc.) met milde yoghurt
10:30 250 gram magere kwark
12:30 tonijnsalade bestaande uit 130 gram tonijn, 75 gram rucola, 1 tomaat.
15:30 250 gram magere kwark
18:00 wat de pot schaft; meestal kip en groenten..
20:00 bakje yoghurt o.i.d.
Ik drink s'ochtends 1 bak koffie met melk en suiker. Voor de rest drink ik water, meestal zo'n 2 liter en een halve liter zuivel per dag. Geen druppel alcohol..
Onderstaand mijn spiermassa en vet verloop de afgelopen 13 weken. Ik heb mezelf als doel gesteld om eerst 100 dagen fanatiek te trainen en dan vooral om 100 dagen geen alcohol te nemen. cijfers onderin zijn weken. de 14,5 is het einde van de 100 dagen. De cijfers links zijn kilo's.
Naamloos.png
Graag hoor ik van jullie wat jullie van mijn resultaten vinden. En of ik een ander schema moet gaan volgen, zo ja; welke dan?
Hartelijk dank!
Matt 70
Ik ben momenteel 13 weken fanatiek aan het sporten. Maar de laatste 2 weken ga ik niet meer vooruit; Ik verlies spiermassa en kom vet aan.
Hier even mijn situatie:
Op ma,di,do,vrij doe ik om 16:30-18:00 het LB/UB Massa Trainingsschema deze doe ik nu 11 weken)
Op wo cardio ik driekwartier intensief.
Op zaterdag mountainbike ik soms.
En op zondag zwem ik altijd.
Dit is mijn voedingsschema:
7:30 zelfgemaakte muesli (gewelde noten etc.) met milde yoghurt
10:30 250 gram magere kwark
12:30 tonijnsalade bestaande uit 130 gram tonijn, 75 gram rucola, 1 tomaat.
15:30 250 gram magere kwark
18:00 wat de pot schaft; meestal kip en groenten..
20:00 bakje yoghurt o.i.d.
Ik drink s'ochtends 1 bak koffie met melk en suiker. Voor de rest drink ik water, meestal zo'n 2 liter en een halve liter zuivel per dag. Geen druppel alcohol..
Onderstaand mijn spiermassa en vet verloop de afgelopen 13 weken. Ik heb mezelf als doel gesteld om eerst 100 dagen fanatiek te trainen en dan vooral om 100 dagen geen alcohol te nemen. cijfers onderin zijn weken. de 14,5 is het einde van de 100 dagen. De cijfers links zijn kilo's.
Naamloos.png
Graag hoor ik van jullie wat jullie van mijn resultaten vinden. En of ik een ander schema moet gaan volgen, zo ja; welke dan?
Hartelijk dank!
Matt 70
Comment