Originally posted by knulletje01
View Post
Resultaten en vervolgschema?!
Collapse
X
-
The expert in anything was once a beginner..
-
Originally posted by knulletje01 View PostJe mag best weten: 3/4 zijn vragen of ik aan steroiden kan komen of het word me aangeboden, en ofdat ik even een kuurtje in elkaar wil zetten..
Waarvan 99% zelfs nog geen enkel bericht op de site heeft geplaatst, of er zelfs maar iets gelezen te hebben..
Ze schrijven je dan ook steevast aan met Heej gast of hey maat...
Helaas voor deze, maar zodra ik bij posten zie (voor ik ga lezen) posten tussen 0 en 10, wis ik al meteen.
Wat denken ze wel, die halve zolen?
Soms mis ik daardoor ook wel eens een bericht van 1 van onze bekende leden, want als ik zo'n rijtje zie staan begin ik al met wissen waar deze tussen kan staan.Als zelfs ik om de zoveel tijd spul krijg aangeboden dan zal het bij jou wel storm lopen. Dat van die onbekende leden die nooit posten maar wel AAS te koop aanbieden komt heel bekend voor.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Matt70 View PostEten jullie nou ook veel vis? ik ben maar even een hele makreel aan het eten, met het idee in mijn achterhoofd dat ik te weinig eet.
Ja hoogst waarschijnlijk eet je te weinig, maar wat eet je te weinig...
Lees ook eens wat informatie, anders blijf je maar aankloten. Waarbij ik nu niet zeg dat je dat je die makreel niet mag verorberen natuurlijk.
Voedingsschema excelsheet
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment