Originally posted by mascotte
View Post
Test E/Boldenone/Turinabol - trainingschema/voedingsschema/drugschema
Collapse
X
-
Originally posted by Mcvk View PostWaarschijnlijk 1,90 bij 74kg en 2 kuren verder You Go!You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Nexis View PostEn de reden dat ik Test E elke dag injecteer is omdat enthatate niet in geleidelijke doseringen afgeeft als je maar 1-2 keer per week injecteert.
Ik ga hier verder niet eens meer op in.
Doe wat je wil, maar volgens de nieuwe gegevens heeft enth een halve waardetijd van 4,5 -5 dagen.
Prik ze.
74kg na al gekuurt te hebben? Ik geef het op pfffff.
Comment
-
We weten niet hoe groot de topicstarter is of hoe hij eruit ziet, maar er zijn wel meer mensen die met een "bagger" fysiek beginnen met kuren. Dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd ook zo blijven, toch?
Test-e halfwaarde tijd 4,5-5 dagen..? Dacht dat het iets van 10 dagen was.
Lijkt me stug dat zoiets "ineens" veranderd..Last edited by Iron Mind; 12-04-2014, 11:54."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostWe weten niet hoe groot de topicstarter is of hoe hij eruit ziet, maar er zijn wel meer mensen die met een "bagger" fysiek beginnen met kuren. Dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd ook zo blijven, toch?
Test-e halfwaarde tijd 4,5-5 dagen..? Dacht dat het iets van 10 dagen was.
Lijkt me stug dat zoiets "ineens" veranderd..
De oude gegevens kloppen niet...
De halfwaardetijd die overal staat is geen halfwaardetijd.
Lees je ook eens in kerel.. Het is verdorie pas aan de orde geweest..
Comment
-
Beide kuren waren tabs.
1ste was fake dus niks mee gepakt.
2de diana only, daarna alles weer verloren.
lengte: 186cm
Ik was van plan om voor 800mg boledenone te gaan maar op advies van mede sporters leek het toch verstandiger om de boldenone te verspreiden over een langere periode dan 10 weken.O.o
Comment
-
Originally posted by Nexis View PostBeide kuren waren tabs.
1ste was fake dus niks mee gepakt.
2de diana only, daarna alles weer verloren.
lengte: 186cm
Ik was van plan om voor 800mg boledenone te gaan maar op advies van mede sporters leek het toch verstandiger om de boldenone te verspreiden over een langere periode dan 10 weken.
Kerel , ik kan het niet laten om toch te reageren maar :
74kg bij 1.86 !!! komop mn vriendin van 50kg eet meer als jij op een dag en jij wil gaan kuren .
verhoog eens wat in je voeding , en dan kan het gewoon niet anders dan dat je gaat groeien .
voeding is namelijk meer anabool dan die zooi die je wilt gebruiken ! en denk je nu echt dat die kilo's gaan blijven als je eet als een muis .
begin eens goed te eten , dan zullen we praten
edit : of begin eens goed te trainen , want met die stats ben je imo een beginner of je hebt een lintwormYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Ik ben het eens dat ik mijn kcal moet gaan verhogen. Ik woog 85 kg tot een jaar geleden, maar ik ben zien geworden waardoor ik veel ben kwijt geraakt. Stats 1 jaar geleden 85kg/12% bf/186cm. Huidige stats 186cm/73kg/7-8%bf. Bedankt voor de reacties in ieder geval. Ik ga hoger in de kcal en hoger in de boldenone was ik het zws al mee eens voor dat ok de topic begon, maar op advies van bronnen van buiten af ben ik tot het huidige schema gekomen.O.o
Comment
-
Kom op even serieus, ik kan aan de hand van je stats niet zien hoe je eruit ziet. Maar 186 cm en 73 kg is wel weinig, zeker als je al 2 kuurtjes gehad hebt. Het is geen speelgoed he, je maakt je lichaam kapot ermee. Als je het doet, doe het dan goed en weet wat het doet met je lichaam. De mensen hier op het forum die gebruiken weten wat er kan gebeuren en eventuele gevolgen en side effecten. Ik heb zo het idee dat je eigenlijk geen idee hebt waar je over praat.
Comment
-
Originally posted by Nexis View PostAndere opmerkingen en verbeterpunten zijn welkom!
Dan zit je denk ik op het verkeerde forum.
Een jaar geleden stelde jij je voor met dezelfde stats als nu en niet met 85 kg.
Waardoor ben jij 12 kg afgevallen als ik vragen mag?
Maar waarschijnlijk zet jij dit toch door en wordt het wederom een teleurstelling.
Desalniettemin. .....succes!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View Post
Wat verwacht je precies dan? Een voorgekauwde kuur terwijl je er niet klaar voor bent?
Dan zit je denk ik op het verkeerde forum.
Een jaar geleden stelde jij je voor met dezelfde stats als nu en niet met 85 kg.
Waardoor ben jij 12 kg afgevallen als ik vragen mag?
Maar waarschijnlijk zet jij dit toch door en wordt het wederom een teleurstelling.
Desalniettemin. .....succes!
Verder +1....
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIs geplaatst door Spuitelf11 en is ook herhaald door anderen.
De oude gegevens kloppen niet...
De halfwaardetijd die overal staat is geen halfwaardetijd.
Lees je ook eens in kerel.. Het is verdorie pas aan de orde geweest..
En anderen herhalen zoveel. Dat zegt niet altijd wat, toch?"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment