Hahahaha valt nog mee daar. maar is all best lang volgens mij 4 jaar +
Mening/Tips op mijn Trainingsschema en voeding
Collapse
X
-
Originally posted by Baazel View PostTrain volle bak rug dus heb er de volste vertrouwen in! Heb er wel zin in!
Je moet maar onthouden dat je als paraat militair een leven als god in frankrijk hebt, tenminste zo heb ik het ervaren.
Comment
-
Parate leventje lijkt me inderdaad heerlijk, heb even een vraagje de kcal die ikverbrand met LIT cardio moet ik die er weer bij eten? En moet je op rustdagen minder eten? Ik ben nog steeds van plan aan te komen nu maar met wat minder kcal want de 4000 kcal die ik at werd iet wat teveel vet, denk dat ik nu wel nog goed aankom maar wat minder vet.
Comment
-
Originally posted by Baazel View PostParate leventje lijkt me inderdaad heerlijk, heb even een vraagje de kcal die ikverbrand met LIT cardio moet ik die er weer bij eten? En moet je op rustdagen minder eten? Ik ben nog steeds van plan aan te komen nu maar met wat minder kcal want de 4000 kcal die ik at werd iet wat teveel vet, denk dat ik nu wel nog goed aankom maar wat minder vet.
Ik zelf heb voor ik de amo en tevo inging mijn verbruik gerekent "dus hoeveel calorieeen heb nodig per dag om niet aan te komen of af te vallen, daarna keek ik op mijn cardio apparaat hoeveel ik verbrand had +-400calorieen. en naam deze calorieeen na de cardio in zoals bv 2banaan 400 calorieeen.
Daarnaast ging ik nog eens 3/4 honderd calorieen boven mijn gebruik zitten voor cleanbulk omdat ik zelf ook progressie wou boeken qua spiermassa maar niet met een vetpercentage boven de 11/12% de amo in wou.
Comment
-
Originally posted by Jeroenie View PostHet is tijdens de opleiding door bijten, je zal momenten hebben dat je er lichamelijk en vooral mental doorheen zit.
Je moet maar onthouden dat je als paraat militair een leven als god in frankrijk hebt, tenminste zo heb ik het ervaren.Mangs wa, aait nich
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment