Normaal gesproken train ik 3-4 x per week in de sportschool alles loopt goed.
Alleen wil ik nu 2 x per week kickboksen er bij gaan doen.
Soms kan ik 2 x per week krachttraining doen en 2 x per week kickboksen.
en
Soms kan ik 3 x per week krachttraining doen en 2 x per week kickboksen.
Ligt aan me werkrooster p/w
Als ik 3 x per week krachttraining doen en 2 x per week kickboksen. Kom ik wel uit met mijn schema
maar stel 2 x per week krachttraining doen en 2 x per week kickboksen.
Welke spiergroepen kan ik dan het beste trainen wil wel alles doen die week
zondag kan ik eigenlijk nooit sporten want dan ben ik nooit thuis. iemand ideetjes om mij te helpen qua indeling.
Kickboksen is op maandagavond en donderdagavond ben om 6 uur klaar met werken als ik naar huis rij knal ik er een shake in met oats whey en chiazaad + kwark en om 7 uur kickboksen dus het is allemaal haasten en daarna nog eten dus om na me kickboks training nog te gaan krachttrainen moet ook nog eten.
Alleen wil ik nu 2 x per week kickboksen er bij gaan doen.
Soms kan ik 2 x per week krachttraining doen en 2 x per week kickboksen.
en
Soms kan ik 3 x per week krachttraining doen en 2 x per week kickboksen.
Ligt aan me werkrooster p/w
Als ik 3 x per week krachttraining doen en 2 x per week kickboksen. Kom ik wel uit met mijn schema
maar stel 2 x per week krachttraining doen en 2 x per week kickboksen.
Welke spiergroepen kan ik dan het beste trainen wil wel alles doen die week
zondag kan ik eigenlijk nooit sporten want dan ben ik nooit thuis. iemand ideetjes om mij te helpen qua indeling.
Kickboksen is op maandagavond en donderdagavond ben om 6 uur klaar met werken als ik naar huis rij knal ik er een shake in met oats whey en chiazaad + kwark en om 7 uur kickboksen dus het is allemaal haasten en daarna nog eten dus om na me kickboks training nog te gaan krachttrainen moet ook nog eten.
Comment