mijn eerste clean bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn eerste clean bulk

Hallo mijn meden lifters!

Ik train al 3 jaar ben er nu bijna 20.
    Het is de eerste keer dat ik een clean bulk ga doen mijn stats zijn 1m80 78killo 12% bodyfat
    heb dit schema zelf samen gesteld als je hier iets verkeerd in vind of iets beter weet laat het me aub wete!

8uur: 100gram brinta 200ml magere melk paar rozijntjes whey shake (25)gr en een banaan
    10uur: pot quark 250gr
    12uur: 120gr rijst 250gr pangasius vis en een beetje curry voor de smaak
    14uur:eiwit shake magere melk 25gr whey
    16uur :120gr rijst 250gr pangasius vis en een beetje curry voor de smaak
    18uur: vlak na de training een hydrowhey shake en dan 250gram kip als ik thuis ben
    20uur:100gram zalm en een appel
    22uur: een casein shake voor het slapen gaan

alle comentaren zijn welkom maar niet te negatief aub! ^^

100 gr brinta en 200 ml melk wordt cement. Dat ga je echt niet weg krijgen

Verder lijkt het schema me heel saai. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat je vis met pangasius en curry nog lekker vindt aan het eind van de week. Je eten hoeft niet saai te zijn. Er zijn zoveel opties...
    Ik doe een gok

Comment

Eens met pren! 100 gram met 300 is al cement. Zou inderdaad je melk wat uppen.
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

ik hou het graag snel en simpel zal proberen af te wisselen met andere soorten vis vlees en kip en bedankt voor de tip met de brinta!

Comment

Als ik het zo bekijk heb jij je eiwitten ook heel erg hoog zitten. zo'n 60 gram eiwit met de maaltijden met rijst en vis waarvan 48 alleen van de panga komt. Is natuurlijk je eigen keus om het zo hoog te zetten maar ik zou het lager zetten. het is 1 goedkoper en 2 je krijgt je porties makkelijker weg aangezien eiwitten vullen als een gek.

Heb laatst zelf mijn panga van 200 naar 100 gezet en krijg mijn maaltijden nu wat makkelijker naar binnengestauwd. Ik eet 270 gram eiwit met een gewicht van 82,5kg. Jij zal ergens rond de 330 zitten ofzo?
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

ja je hebt wrshl gelijk. ik ga dit schema nu een maand volgen moest het goed werken, ga ik wat eiwitten cutten en kijken of het verschil maakt. Maar een zeer goed punt ga ik zeker op letten bedankt!

Comment

Originally posted by yahn View Post
              ja je hebt wrshl gelijk. ik ga dit schema nu een maand volgen moest het goed werken, ga ik wat eiwitten cutten en kijken of het verschil maakt. Maar een zeer goed punt ga ik zeker op letten bedankt!
              Waar koop jij trouwens je panga? Mocht je nog goede zoeken voor een goede prijs, Aldi is your friend. van andere supermarkten vind ik echt niet te kanen. Beetje viskruiden ( ook van de aldi) en het smaakt goed. Ik vind vis echt smerig maar met die kruiden erbij vind ik het heerlijk

Comment

in de aldi moet je ze diepvries kopen en kvind ze echt niet lekker dan maar vers vind ik ze echt beter dan kip smaken ik weet niet weet niet meer juist hoeveel de killo ik ze betaalt heb maar het was 8euro voor 3 stukke vis denk ik

Comment

Als je die brinta in de blender doet met koude melk dan kun je het opdrinken voordat het hard wordt.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Zou toch voor andere vis kiezen, zeker in de hoeveelheden die jij wilt eten.

Is Pangafilet, Pangasius en Tilapiafilet ongezond? | Dieet Ervaringen Forum

http://www.piepvandaag.nl/pangasius-...t-vol-met-gif/
                    Last edited by Pitje; 14-07-2015, 10:10.

Comment

Zou toch voor andere vis kiezen, zeker in de hoeveelheden die jij wilt eten.

Is Pangafilet, Pangasius en Tilapiafilet ongezond? | Dieet Ervaringen Forum

Pangasius: Vriesvakvis zit vol met gif - PiepVandaag.nl

Comment

heb het vandaag voor de eerste keer geprobeerd die brinta ik meng het men een choco whey shake en dan is het best nog wel lekker!

Comment

als ik het artikel lees is het inderdaad geen leuke vis meer voor in mijn dieet! ik ga hier nog wat research over doen maar zeker en vast al bedankt voor de comentaar

Comment

Eet lekker zalm of makreel krijg je ook nog wat gezonde omega 3 binne

Comment

Originally posted by yahn View Post
                              heb het vandaag voor de eerste keer geprobeerd die brinta ik meng het men een choco whey shake en dan is het best nog wel lekker!
                              Ik doe soms ook water bij men shake, zo kan je je macros hetzelfde houden...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X