Nadat pestacore mij er vandaag op wees verder te kijken dan 4 daags split heb ik me in meerdere schema's verdiept. Ub / lb sprak mij hierbij erg aan. Ik heb echter 1 probleem. Tijdens mijn werk heb ik niet de beschikking over een complete gym. In de gym is wel een toestel aanwezig met div mogelijkheden. Verder heb ik wel de beschikking over een verstelbare bank en dumbells. In de gym waar ik thuis train is alles aanwezig. Nou was ik benieuwd of er iemand ervaring heeft met het doen van ub/lb met alleen dumbells. En of dit aan te raden is. Of dat het misschien meer zin heeft om een push/pull/legs schema te gaan doen.
ub / lb dumbells only of push/pull/legs?
Collapse
X
-
Ik weet het maar ik kan weinig doen aan de dingen die niet voorradig zijn. Dat het niet optimaal is snap ik. Ik probeer alleen een schema te vinden wat ik kan gebruiken tijdens mijn 2 week ofshore. Ik zou bijv push pull kunnen doen en wanneer ik af ben legs thuis meepakken. Ik ga proberen te regelen de beschikking te krijgen over een ez- en gewone barbell maar tot die tijd moet ik er het beste van proberen te maken.
Comment
-
Het kan wel, hoewel niet optimaal maar er is wel een mouw aan te passen. Het is wat het is namelijk. Je zult toch moeten roeien met de riemen die je hebt, dat kan wel even puzzelen zijn maar is niet onmogelijk.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Wat Pescatore zegt, er valt heus wel een mouw aan te breien maar ideaal is anders.
Je hebt geen keus op 't eiland dus gewoon ermee doen met wat je daar hebt.
Als je zelf een opzet maakt qua oefeningen (tip: pak een bestaand schema) dan wil ik je gerust even helpen om een in elkaar te zetten voor op het eiland.Last edited by mdejonge; 18-10-2015, 08:03.In between obsessed periods
Comment
-
Ik denk dat het weinig verschil gaat maken. Dat is een persoonlijke keuze.
Qua apparatuur kun je er geen keuze in maken aangezien je toch geen barbell hebt. Dus ik zou zeggen: het maakt geen reet uit .
Stuur hem maar niet via PB oid, plant hem hier maar neer zodat andere mensen er ook nog iets aan hebbenIn between obsessed periods
Comment
-
Dag A:
Bulgarian split squats 3 x 8
Romaninan Deadlift 3 x 8
Pullups 3 x max
Dips 3 x max
Hammer curls 3 x 8
Wat core oefeningen naar keuze
Dag B:
Overhead squats 3 x 8
Walking lunges 3 x 8 stappen (per been)
Incline dumbell press 3 x 8
Dumbell rows 3 x 8
Lateral raises 3 x 8
Calf raises 3 x 12
3 x per week
A-B-A
B-A-B
Zou zoiets doen. Mss heef mdejonge ook een goed idee hoor dus post ook ff je eigen opzet vind het ook interessant hoe andere mensen dit op zouden lossen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Heb wat op internet gezocht en rondgekeken en zou graag jullie mening willen hebben over het volgende schema. Zodra ik op het werk ben ga ik uitzoeken of het mogelijk is een ez- en gewone bar te krijgen voor de oefeningen die nu met db gedaan moeten worden.
Dag 1 pull
- db deadlift 3 sets, 8-10 reps
- bent over db row 2 sets, 6-8 reps
-close grip pull down 2sets, 8-12 reps
- incline db curl 2 sets, 8-12 reps
- hammer curl 2 sets, 8-12 reps
- face pull 3 sets, 8-10 reps
- shrugs 2, 12-15
Dag 2 legs
- db squat 3, 6-8
- stiff legged db deadlift 3, 6-8
- leg extensions 2, 8-12
- seated leg curl 2, 8-12
- standing calf raise 2, 10-15
Dag 3
Rust
Dag 4 push
- db bench press 3, 8-10
- incline fly db 3, 8-10
- one handed cable crossover 2, 8-12
- close grip db press 2, 10-12
- db shoulder press 2, 8-12
- side lateral raise 2, 8- 12
- overhead db extension 2, 8-12
- triceps pull down 2, 8-12
Dag 5 rust
Dag 6 begin weer van voren, enz
Dit geld voornamelijk als ik werk. Wanneer ik thuis ben verander ik naar bars in het geval de oefening dat vereist. Ook zal ik dan 4 x pw trainen aangezien mijn gezin me ook nog wel eens wil zien
Suggesties, verbeteringen, kritiek, roept u maar. Houd aub wel rekening met het feit dat ik eigenlijk nog maar net kom kijken in de wereld buiten splitschema's.
Alex
Comment
-
Originally posted by alexanderbeishuizen View PostPull up stang helaas niet. Dips moet ik wat op verzinnen. Db hebben we setjes, voorlopig, van 2 tot 20 kg.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C