Feedback push/pull/legs split

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Feedback push/pull/legs split

    Hallo allemaal,

    Graag zou ik feedback willen ontvangen wat betreft mijn trainingsschema. Alle op- en aanmerkingen zijn welkom. Alvast bedankt!

    Doel
    Sterker worden in de compounds en zoveel mogelijk spiergroei stimuleren

    Richtlijnen split:
    - Max 25 sets per workout
    - 1,5 tot 2 minuten rust tussen sets
    - Altijd een rustdag na push
    - 96 uur rust tussen workouts
    - Max aantal sets spiergroepen: onderarmen + traps: 3-4 sets; Biceps 3-6 sets; triceps 3-8 sets; Kuiten 6-8 sets; Borst + schouders: 9-12 sets; Hams en quads + rug: 12-15 sets
    - Max 7/8 oefeningen per workout waarvan merendeel compound
    - Elke workout starten met een opwarmset
    - Laag volume: 6-10 reps en hoge intensiteit: 75-85% van 1RM
    - Extra aandacht aan de compounds waaronder bench press, pull ups, bent over row, deadlift en squat (+ overhead press) en afwisseling in isolatie oefeningen

    Split


    Oefeningen
    Last edited by Tricepdips; 18-02-2016, 21:47.

  • #2
    gas erop! gewoon doen en kijken hoe het bevalt .

    ziet er uitgedacht uit.
    zou alleen persoonlijk geen upright row doen (kan klachten in de schouder geven) maar gewoon een side raise

    Comment


    • #3
      Mee eens. Al doe ik wel al jaren de upright row. Nooit last gehad van mijn schouders en werkte voor mij prima. Maar vind upright row meer een pull dan een push. En aangezien ik mijn voorkant schouder al genoeg belast tijdens pull, lijkt een side raise mij inderdaad beter. Bedankt voor de tip!

      Comment


      • #4
        top! Succes met je schema goed de gewichten bijhouden zodat je progressie kan blijven boeken

        Comment


        • #5
          Klein vraagje. Welke volgorde van trainen raden jullie aan? push pull legs, pull push legs, legs pull push enz. Of maakt het niet veel uit?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Tricepdips View Post
            Klein vraagje. Welke volgorde van trainen raden jullie aan? push pull legs, pull push legs, legs pull push enz. Of maakt het niet veel uit?
            Quoted omdat ik eigenlijk met precies dezelfde vraag zit.
            En is 6 dagen achtereen trainen en dan een rustdag te veel voor in de cut?
            “Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they’ve been given than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing.” – Muhammad Ali

            Comment


            • #7
              Originally posted by Twenties View Post
              Quoted omdat ik eigenlijk met precies dezelfde vraag zit.
              En is 6 dagen achtereen trainen en dan een rustdag te veel voor in de cut?
              Mijn mening hierover is, is dat als je genoeg eet, 6x pw sporten niet teveel hoeft te zijn. Voorbeeld is dat ik bijvoorbeeld 3x pw sport en ik dagelijks 2700kcal eet, ik op gewicht kan blijven. Als ik dit verhoog naar 6x, zou het goed kunnen dat gewicht ga verliezen als ik op die 2700kcal per dag eet. Mocht je dat dus niet willen, moet je gewoon kcal verhogen.
              All time PRs: 195/135/232,5
              Meet PRs: 185/132,5/232,5

              Comment


              • #8
                Originally posted by Beachboy View Post
                gas erop! gewoon doen en kijken hoe het bevalt .

                ziet er uitgedacht uit.
                zou alleen persoonlijk geen upright row doen (kan klachten in de POLSEN geven) maar gewoon een side raise
                Inderdaad.
                DIVIDE ET IMPERA

                Comment

                Sidebar top desktop

                Collapse

                Actieve discussies

                Collapse

                Working...
                X