Beste mensen,
Misschien hebben jullie mijn post over het aanpassen van het voedingsschema ook gelezen, dan weet je al waar mijn vraag over gaat.
Ik train nu sinds een half jaar 4x per week om spiermassa aan te komen en er fitter uit te zien, ik ben niet ontevreden over het resultaat van de afgelopen maanden, maar nu komt het… Ik wil me nu graag focussen op het verminderen van mijn buikje maar ik weet niet zo goed hoe dit het beste te doen. Ik lees veel over cardio, dat dit van groot belang is maar ook dat dit weer niet echt nodig is, dus ik hoop dat jullie me een beetje opweg willen helpen.
Nu zijn er ook een aantal dingen om rekening mee te houden.
Ik probeer ff nog een foto te posten..
Het schema wat ik nu gebruik zal ik ook posten, zodat jullie een indruk krijgen wat ik nu doe.
Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen welke weg in de slaan.
Hier nog even wat facts.
Gewicht = 84 Kg
Lengte = 180 Cm
Leeftijd = 31 jaar
Omtrek borst = 105 cmOmtrek buik 100 cm
Misschien hebben jullie mijn post over het aanpassen van het voedingsschema ook gelezen, dan weet je al waar mijn vraag over gaat.
Ik train nu sinds een half jaar 4x per week om spiermassa aan te komen en er fitter uit te zien, ik ben niet ontevreden over het resultaat van de afgelopen maanden, maar nu komt het… Ik wil me nu graag focussen op het verminderen van mijn buikje maar ik weet niet zo goed hoe dit het beste te doen. Ik lees veel over cardio, dat dit van groot belang is maar ook dat dit weer niet echt nodig is, dus ik hoop dat jullie me een beetje opweg willen helpen.
Nu zijn er ook een aantal dingen om rekening mee te houden.
- Mijn rechter knie is kapot.. ik kan er niet mee hardlopen en ook geen grote krachten op krijgen, op de crosstrainer kan bijvoorbeeld wel.
- Ik train thuis en heb dus niet de beschikking over alle apparaten, wel heb ik een krachtstation, 6 dumbbells, een halterstang, genoeg gewichten een crosstrainer en 2 extra dingen voor het krachtstation, tricep stang en singel handle.
Ik probeer ff nog een foto te posten..
Het schema wat ik nu gebruik zal ik ook posten, zodat jullie een indruk krijgen wat ik nu doe.
Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen welke weg in de slaan.
Hier nog even wat facts.
Gewicht = 84 Kg
Lengte = 180 Cm
Leeftijd = 31 jaar
Omtrek borst = 105 cmOmtrek buik 100 cm
Comment