Hallo forumleden,
Ik heb een vraag betreft de indeling van mijn spiergroepen. Vanuit daar wil ik zelf een schema maken.
Op dit moment ben ik een push pull legs schema aan het volgen en dit bevalt mij uitstekend. Prima volume en intensiteit en geen overlapping van spiergroepen. Aangezien ik deze split al twee maanden volg, wil ik graag weer iets anders proberen. Ik train 6 maal per 8 dagen en ik wil al mijn spiergroepen tweemaal per week aanpakken. Vandaar dat ik weer kies voor een 3 daagse split. Ik heb drie verschillende soorten indelingen bedacht. Graag jullie mening over welke indeling jullie voorkeur geniet en waarom.
Hieronder de drie indelingen:
Indeling 1:
Dag 1 Borst + rug
Dag 2 Benen + buik
Dag 3 Schouders + biceps + triceps
Dag 4 rust
Indeling 2:
Dag 1 Borst + Quads + kuiten
Dag 2 Rug + biceps + hamstrings
Dag 3 Schouders + triceps + buik
Dag 4 rust
Indeling 3:
Dag 1 Rug + schouders
Dag 2 Benen + buik
Dag 3 Borst + triceps + biceps
Dag 4 rust
Ik heb een vraag betreft de indeling van mijn spiergroepen. Vanuit daar wil ik zelf een schema maken.
Op dit moment ben ik een push pull legs schema aan het volgen en dit bevalt mij uitstekend. Prima volume en intensiteit en geen overlapping van spiergroepen. Aangezien ik deze split al twee maanden volg, wil ik graag weer iets anders proberen. Ik train 6 maal per 8 dagen en ik wil al mijn spiergroepen tweemaal per week aanpakken. Vandaar dat ik weer kies voor een 3 daagse split. Ik heb drie verschillende soorten indelingen bedacht. Graag jullie mening over welke indeling jullie voorkeur geniet en waarom.
Hieronder de drie indelingen:
Indeling 1:
Dag 1 Borst + rug
Dag 2 Benen + buik
Dag 3 Schouders + biceps + triceps
Dag 4 rust
Indeling 2:
Dag 1 Borst + Quads + kuiten
Dag 2 Rug + biceps + hamstrings
Dag 3 Schouders + triceps + buik
Dag 4 rust
Indeling 3: