Hallo, ik ben Jan, 46 jaar, 1.70 m en 72.5 kg. Vetpercentage schat ik op 17%. Dieet heb ik aardig op orde.
Ik zit met het volgende:
Over 11 weken ga ik op vakantie en wil er dan nog iets afgetrainder zijn. Momenteel is mijn trainingsregime:
dag 1: full body circuit training (compound oefeningen)
dag 2: Kickboxen
dag 3: Full body circuit training (compound oefeningen)
Dag 4: Kicboxen
Dag 5: Full body circuit training (compound oefening)
Dag 6 en 7 rust.
Nu twijfel ik of ik beter het LB/UB schema kan volgen zoals in de sticky (maar dan de rustperioden ga verlagen) en het kickboxen ernaast blijf volgen of de circuittraining full body blijf volgen (4 oefeningen zonder rust daarna 90 sec. rust). De twijfel komt voort dat juist bij lb/ub schema je spieropbouw toeneemt, waardoor je ruststofwisseling ook verhoogd, waardoor je weer meer calorieen verbrand. Alvast dank voor jullie reactie
Ik zit met het volgende:
Over 11 weken ga ik op vakantie en wil er dan nog iets afgetrainder zijn. Momenteel is mijn trainingsregime:
dag 1: full body circuit training (compound oefeningen)
dag 2: Kickboxen
dag 3: Full body circuit training (compound oefeningen)
Dag 4: Kicboxen
Dag 5: Full body circuit training (compound oefening)
Dag 6 en 7 rust.
Nu twijfel ik of ik beter het LB/UB schema kan volgen zoals in de sticky (maar dan de rustperioden ga verlagen) en het kickboxen ernaast blijf volgen of de circuittraining full body blijf volgen (4 oefeningen zonder rust daarna 90 sec. rust). De twijfel komt voort dat juist bij lb/ub schema je spieropbouw toeneemt, waardoor je ruststofwisseling ook verhoogd, waardoor je weer meer calorieen verbrand. Alvast dank voor jullie reactie
Comment