Hallo allemaal,
Ik ben nu al enkele maanden in de sportschool bezig. Door werk, studie en vechtsport kan ik helaas maar twee dagen in de week in de sportschool besteden. Dit is vaak op dinsdag en donderdag. Op maandag en zaterdag heb ik vechtsporttraining.
Op dit moment is dit mijn tweedaagse schema. Hier doe ik elke keer ongeveer anderhalf uur over.
Dag 1:
Barbell curl 3x12
Barbell upright row 3x12
Dumbbell bent-over row 3x12
Lat pulldown 3x12
Dip machine 3x12
Dumbbell lying triceps extension 3x12
Seated back extension 3x15
Decline crunch 4x25
Ab wheel roll out (thuis) 3x12
Cardio 10 min
Dag 2:
Bench press 3x12
Dumbbell shoulder press 3x12
Squats 3x12
Dumbbell flyes 3x12
Plate-loaded lateral raise 3x12
45 degree leg press 3x12
Seated calf raises 3x12
Dumbbell side bend 3x12
Leg lifts 3x12
Cardio 10 min
Tot op heden merk ik dat mijn progressie minimaal is. Ik let wel op mijn voeding, ik zorg dat ik voldoende eiwitten en kcal per dag neem. Wellicht zijn er enkele oefeningen die ik misschien beter niet kan doen en daarvoor betere in de plaats bestaan.
Feedback is daarom van harte welkom om deze beginner van hulp te voorzien. Bij voorbaat dank alvast!
Ik ben nu al enkele maanden in de sportschool bezig. Door werk, studie en vechtsport kan ik helaas maar twee dagen in de week in de sportschool besteden. Dit is vaak op dinsdag en donderdag. Op maandag en zaterdag heb ik vechtsporttraining.
Op dit moment is dit mijn tweedaagse schema. Hier doe ik elke keer ongeveer anderhalf uur over.
Dag 1:
Barbell curl 3x12
Barbell upright row 3x12
Dumbbell bent-over row 3x12
Lat pulldown 3x12
Dip machine 3x12
Dumbbell lying triceps extension 3x12
Seated back extension 3x15
Decline crunch 4x25
Ab wheel roll out (thuis) 3x12
Cardio 10 min
Dag 2:
Bench press 3x12
Dumbbell shoulder press 3x12
Squats 3x12
Dumbbell flyes 3x12
Plate-loaded lateral raise 3x12
45 degree leg press 3x12
Seated calf raises 3x12
Dumbbell side bend 3x12
Leg lifts 3x12
Cardio 10 min
Tot op heden merk ik dat mijn progressie minimaal is. Ik let wel op mijn voeding, ik zorg dat ik voldoende eiwitten en kcal per dag neem. Wellicht zijn er enkele oefeningen die ik misschien beter niet kan doen en daarvoor betere in de plaats bestaan.
Feedback is daarom van harte welkom om deze beginner van hulp te voorzien. Bij voorbaat dank alvast!
Comment