hoi, ik ben nieuw op dit forum dus laat ik me is voorstellen.
naam: Ian
lengte: 1,75 M
gewicht: 67,5 kg
leeftijd: 16
vetpercentage: 15%
ik fitness nu een jaar en ga mijn profielwerkstuk over fitness houden samen met een vriend van me.
nu heb ik zelf een schema gemaakt waarin ik 5 dagen in de sportschool zit en in het weekend twee dagen rust heb.
mijn split is dus als volgt:
rug, triceps en achterkant schouders.
borst, biceps
benen, buik
rug,triceps, voorkant en zijkant schouders
borst, biceps
rust
rust
wat ik kan me flat bench zit ik 1RM op 85 kilo
me deadlift zit ik 1RM op 110
me squat zit ik 1 RM op 100
(hier tel ik de stang mee want ik gebruik een 20 kg stang)
nu is mijn vraag wat jullie van mijn schema vinden. ik vind het nog al moeilijk in te schatten hoeveel sets ik op een spiergroep PER WEEK mag doen. dus ik zou graag willen weten of ik niet te veel of te weinig doe, welke oefeningen ik het best weg kan laten of erbij doen en waar ik mischien een superset, dropset kan toevoegen.
bij buik heb ik nog niks neer gezet als jullie nog suggesties hebben zou ook fijn zijn.
ook weet ik niet of alle benamingen van mijn oefeningen goed zijn ik denk het namelijk wel.
alvast bedankt voor een reactie!
naam: Ian
lengte: 1,75 M
gewicht: 67,5 kg
leeftijd: 16
vetpercentage: 15%
ik fitness nu een jaar en ga mijn profielwerkstuk over fitness houden samen met een vriend van me.
nu heb ik zelf een schema gemaakt waarin ik 5 dagen in de sportschool zit en in het weekend twee dagen rust heb.
mijn split is dus als volgt:
rug, triceps en achterkant schouders.
borst, biceps
benen, buik
rug,triceps, voorkant en zijkant schouders
borst, biceps
rust
rust
wat ik kan me flat bench zit ik 1RM op 85 kilo
me deadlift zit ik 1RM op 110
me squat zit ik 1 RM op 100
(hier tel ik de stang mee want ik gebruik een 20 kg stang)
nu is mijn vraag wat jullie van mijn schema vinden. ik vind het nog al moeilijk in te schatten hoeveel sets ik op een spiergroep PER WEEK mag doen. dus ik zou graag willen weten of ik niet te veel of te weinig doe, welke oefeningen ik het best weg kan laten of erbij doen en waar ik mischien een superset, dropset kan toevoegen.
bij buik heb ik nog niks neer gezet als jullie nog suggesties hebben zou ook fijn zijn.
ook weet ik niet of alle benamingen van mijn oefeningen goed zijn ik denk het namelijk wel.
alvast bedankt voor een reactie!
Comment