Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kijk ken een gast die eet maar wat hij wilt drinkt zeker halve liter cola per dag als het niet meer is en eet ni echt gezond en eet wanneer hij trek heeft maar die heeft een lichaam zeg je u tegen ben ik gewoon jaloers op ja idd met een voedingschema zou hij dan nog meer bereiken maar het enige wat hij af en toe inneemt is PHOSHAGEN van eas soms als hij gaat trainen neemt ie 2 blikjes cola en een peuk erbij en trainen .. ongelooflijk
En als die gezonder en beter zou eten zou hij nu misschien nog breder zijn geweest
Is al weer van een aardig tijdje terug maar goed, Timmy bedoelde ff wat anders bij een split training dan de rest hier.
Wij praten over een 2 of 3 dagen split om aan te geven in hoeveel tijd je iedere spiergroep 1 maal traint, Timmy doelt volgens mij op een gesplitste training op één en dezelfde dag. Dus bijvoorbeeld 's ochtends rug en 's middags biceps op dezelfde dag.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment