Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja, dit lijkt mij ook best wel een intressant schema, misschien kun je het eens naar mij toesturen bro.
Brear.
geen probleem kerel
als je echt wil groeien zou je het een week of 6 -8 volgen en dan een 4 weken off (ander schema dus bv B-E-E-N 2) om vervolgens weer 6 - 8 weken vol te gaan
geen probleem kerel
als je echt wil groeien zou je het een week of 6 -8 volgen en dan een 4 weken off (ander schema dus bv B-E-E-N 2) om vervolgens weer 6 - 8 weken vol te gaan
Ik ben er altijd in geintresseerd Been, hoe andere mensen trainen, ik denk altijd maar zo: je bent nooit te oud om te leren, ik heb in de loop der jaren dan ook allerlei soorten schema's uitgeprobeerd.
Vaak op aanraden van medesporters of trainers van wedstrijd bodybuilders, of wedstrijdbodybuilders zelf, ik vond het altijd weer intressant om weer eens wat anders te proberen.
Ik heb ook wel 5 keer 5 schema's getraind, 3 keer 3 schema's, russische schema's enz enz, overal haal je wel weer iets uit waar je zelf wat aan hebt, dat vind ik het leuke hieraan.
Ik ben dan ook eerlijk gezegd nog nooit teruggezakt, door het trainen van zg vreemde schema's, waar sommige mensen wel eens bang voor zijn, en om die reden soms hun hele leven hetzefde blijven trainen hehe.
Dus als je er eens een keer zin in hebt, post eens wat van je training, altijd goed om te lezen vind ik.
Groet;
Brear.
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment