Schema van bodybuilding.com (weer eens wat anders)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by HD_Rodger
    nu zie ik dat er mietjes schema gezegt word hier moest ik eigelijk wel heel erg hard om lachen. ten eerste zie ik jou dit schema echt niet afmaken
    Haha, geef mij maar UB/LB met een groot volume ga jij maar 3 keer per week dit gay schema afwerken! Succes!

Intensief mijn reet!

Comment

over de verglijking, mike gebruikte inderdaad steroiden, maar then agian alle pro's van tegenwoording ook en toch word dan zegt kijk meer volume is beter want kijk maar naar hen! daar komt boven op dat mike veel minder anabolen gebruikt heeft/gebruikte dat veel op dit forum gebruiken! de rede waarom hij er zo uitzag is heel simpel HD training en uber genetics en wat anabolen natuurlijk.
      Pro's groeien op alles man ze hebben echt niet 1 of anders schema nodig

Comment

en 2de zou jij dus liever wat in de gym aankloten wat set na set na set met low intensity.

Comment

vind het wel leuk zoals je reageerd, ik lag net ergens een postje waarin bruce zei dat je al gebruikt had, misschien dat je daarom zo overdreven reageerd heb je net je shot gehad ofzo? met zo n reacties als die van jou heb ik al geen zin meer om uberhaupt wat te posten ik bedoel je mag je hersens ook wel eens wat vaker gebruiken dan alleen maar om meisjes te bedenken die je wel eens doen wilt....

als t gay volgens jou is prima dan ga jij toch lekker hoog volume trainen.
          misschien is Intensity or Insanity van Steven Michalik wel iets voor je 75 sets tot failure per groep

later
          beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

As aan 18 Jaar haha

Bruce haha die zal het wel zeggen 10 jaar trainen en nog geen degelijk voedingschema kunnen maken.

Dus volgens jij is UB/LB totale onzin?

Comment

Failure zuigt trouwens big time!

Comment

Originally posted by Santino88
                Pro's groeien op alles man ze hebben echt niet 1 of anders schema nodig

misschien ook wel op pokon
                als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

ik heb geen flauw idee wat het UB/LB is ik heb eens een stukje op die links van jou gelezen en ik moet zeggen het intreseerde me gewoon niet helehoop gezever om totaal niks, ik zeg niet dat het niet werkt, maar is het optimaal voor het strenght/size perspective? dacht van niet.

anyway trainen tot failure is gewoon super zwaar en dit word niet voor niks een HIT ... oftewel HIGH!!!!! intensity genoemd maar goed ik heb ook geen tijd en helemaal geen zin om uit te gaan leggen waarom dat juist wel goed is bla bla bla omdat sommige mensen gewoon oogkleppen op hebben

en zover Bruce gaat, ik weet niet hoelang hij trained of hoe hij trained, en ik vind dat ook helemaal niet relevant ik weet wel dat hij al lang op dit forum zit en zeker ervaring heeft, denk dat ook dat hij gelijk heeft met wat hij zei.

of je nu 18 bent of niet dat heeft niets te maken met de A.S je ziet ze zo vaak , en let op wat ik nu ga typen slaat niet op jou dus niet dat je dadelijk weer gaat flippen. maar in onze gym zie je ze vaak van die super smalle gabbertjes die wat ass kissin doen de hele dag dat ze daar zijn totdat ze van iemand een betrouwbaar adresje krijgen en dan zie je rondlopen alof ze een god zijn ofzo, zovan kijk ik ben breed. dus er zijn wel genoeg die op vroege leeftijd al spuiten.

laters!
                  beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

ik heb geen flauw idee wat het UB/LB is ik heb eens een stukje op die links van jou gelezen en ik moet zeggen het intreseerde me gewoon niet helehoop gezever om totaal niks, ik zeg niet dat het niet werkt, maar is het optimaal voor het strenght/size perspective? dacht van niet.

Onzin?, waarom gebruiken bijna alle powerlifters dergelijke schema's? Er beginnen nu ook meer & meer bodybuilders dit soort schema te gebruiken.

Je vormt een menig over ub/lb zonder dat je er over gelezen hebt? Ik kan je op een briefje geven dat ub/lb zwaarder is dan HIT Trouwens als HIT zo goed is waarom zijn er maar zo weinig mensen die het doen?

In 4 weken is m'n squat 12.50 kg gestegen en bench 10 Kg dus is het wel goed voor "strengt" en als je op 85% van je 1 Rm traint en hoger komt de massa er sowieso bij, of ben je iemand die gelooft dat 6-12 reps voor massa zijn en alles eronder van kracht?

anyway trainen tot failure is gewoon super zwaar en dit word niet voor niks een HIT ... oftewel HIGH!!!!! intensity genoemd maar goed ik heb ook geen tijd en helemaal geen zin om uit te gaan leggen waarom dat juist wel goed is bla bla bla omdat sommige mensen gewoon oogkleppen op hebben

Dus niet tot failure gaan is niet zwaar? Ooit al 10 werksets squat gedaan met hetzelfde gewicht & reps wil wedden van niet?

Failure vind ik sowieso al onnodige belasting voor het centraal zenuw stelsel. Daar al aan gedacht?

en zover Bruce gaat, ik weet niet hoelang hij trained of hoe hij trained, en ik vind dat ook helemaal niet relevant ik weet wel dat hij al lang op dit forum zit en zeker ervaring heeft, denk dat ook dat hij gelijk heeft met wat hij zei.

Waarom weeg ik dan nog geen 100 kg? Ik dacht dat je meer inzicht had.

of je nu 18 bent of niet dat heeft niets te maken met de A.S je ziet ze zo vaak , en let op wat ik nu ga typen slaat niet op jou dus niet dat je dadelijk weer gaat flippen. maar in onze gym zie je ze vaak van die super smalle gabbertjes die wat ass kissin doen de hele dag dat ze daar zijn totdat ze van iemand een betrouwbaar adresje krijgen en dan zie je rondlopen alof ze een god zijn ofzo, zovan kijk ik ben breed. dus er zijn wel genoeg die op vroege leeftijd al spuiten.

AS zegt me niets

---
                    Als ik jou was zou ik me eens wat meer verdiepen in materiaal want bij jou is A = A wel jammer...

Nu als je ooit ub/lb wilt doen laat het me weten dan help ik je even.

Later

Comment

Om nog even terug te komen over die AS kwestie, als het zo zou zijn zou ik het wel zeggen ik zou me er zeker niet over schamen want zeg nu zelf is AS taboe in bodybuilding?

Comment

ik heb geen flauw idee wat het UB/LB is ik heb eens een stukje op die links van jou gelezen en ik moet zeggen het intreseerde me gewoon niet helehoop gezever om totaal niks
                        Maar natuurlijk, een hoop gezever... En dat bepaal je zo even zonder alles goed doorgelezen te hebben? Je bent iemand die graag voorgekauwde schema's volgt zonder omliggende info ofzo? (lijkt me niet, maar ik vraag het maar even).
                        Ik heb liever 10 pagina's teveel rand-info waaruit ik zelf mijn mening en ideeën kan halen dan dat ik een voorbeeld schema krijg met een beknopte uitleg waar je verder weining fantasie op los kan laten.

ik zeg niet dat het niet werkt, maar is het optimaal voor het strenght/size perspective? dacht van niet.
                        Je bent vrij zeker van je zaak voor iemand die niks van UB/LB afweet. Over oogkleppen op hebben gesproken... Kijk ook eens naar jezelf.
                        Voor jou lijkt HD de weg naar massa. prima! Maar er zijn meer manieren die leiden naar hetzelfde. Sta zelf ook eesn open voor andere methoden. Je hoeft ze niet te proberen, maar neem eens de moeite om het een en ander door te lezen buiten je eigen (Heavy Duty/ HIT) straatje om. Daar is nog nooit iemand dommer van geworden.

Als je dan wel eens tijd en zin hebt mag je het best neerzetten hier, want ik ben daar wel benieuwd naar.
                        In een discussie gaat het er juist om om jouw mening/standpunt duidelijk neer te zetten en uit te leggen waarom je er zo over denkt.
                        Hard roepen dat het werkt en dat het juist wel goed is, zonder goede argumenten, heeft niemand wat aan.

No offence.
                        Bezoek ook eens het forum.

Comment

Er wordt wel heel erg hard van de toren geblazen hier.

Er lees iig al een hoop onzin wat niet eens met dit topic te maken heeft.
                          Wat maakt het uit of hij wel of niet gebruikt heeft?

Anyway:

Ik doe ook UB/LB en ik weet wel zeker dat het werkt.
                          Dus niet hard roepen dat werkt niet, eerst zelf proberen dan pas praten

Schema wat je gepostheb, lijkt mij persoonlijk niks.
                          Maar zoals ik al zei, gewoon lekker proberen, misschien dat het wel voor jou werkt
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina
                            :Ik doe ook UB/LB en ik weet wel zeker dat het werkt.
                            Dus niet hard roepen dat werkt niet, eerst zelf proberen dan pas praten
                            Wsb?

Klassiek pl schema?

Of gewoon ub-lb "split?

Comment

Split.

Maar ik vind persoonlijk dat ik er te lang mee bezig ben.
                              Weet het niet precies meer, maar ik denk dat ik nu wel aan de 8 a 10 weken zit.
                              Ik wil weer even totaal wat anders, 1x in de week weer, effe rustig aan.

Sorry topicstarter voor off topic, nou ja niet helemaal off topic gaat nog steeds over trainen he
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Deload je wel?

Je moet eens Wsb proberen of klassiek pl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X