Schema van bodybuilding.com (weer eens wat anders)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik probeer wel te deloaden, maar KAN het gewoon niet Heel vreemd, ik moet gewoon zwaar trainen, als ik niet zwaar train, heb ik het gevoel dat ik niet getraint heb.
    Pure onzin ik weet het, maar ik krijg het er niet uit.

Ik weet niet wat dat is wat je zegt, staat in jou link?
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina
      Ik weet niet wat dat is wat je zegt, staat in jou link?
      Ja, er staat ook een artikeltje over deloaden je kan het immers op verschillende manieren doen

Comment

ik heb nergens gezegt dat het niet "werk" heb alleen gezegt dat het naar mijn mening NIET optimaal voor het size/strenght perspective is.
        over dat aantal herhalingen ik geloof niet dat er een bepaald aantal gemaakt moet worden voor size, intensity is de sleutel tot groei en niet het volume.

en het zal ook best dat powerlifters jou soort schema gebruiken ik bedoel dit niet ongeintreseerd maar die zitten ook allemaal aan de AS.. of bedoel je amateurs? ik was onder de indruk dat je de pro's bedoelde.

verdere agrumenten vind ik nogal simpel uitgedrukt en ga ik ook niet meer op in ik zal een voorbeeld geven je zegt waarom weeg ik dan nog geen 100 kg... dat heeft met zoveel factoren te maken niet alleen met het wel of niet gebruiken van A.S

en die strenght gains die je aangeeft, ik moet zeggen die zien er zeker goed uit daar mag je absoluut trots op zijn, er van uit gaan dat je niet de boel zit te flessen om zo jou standpunt te benadrukken.

en over het feit dat je 10 werksets squat dieje als voorbeeld geeft zwaar noemt, omdat je de 10de set met het zelfde gewicht doet wil alleen maar zeggen dat de eerste paar sets laag in intensity zijn. want als de 1ste set al dusdanig zwaar was kon je er geen 2tm10 meer uitkrijgen... logisch

Later
        beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

ik heb nergens gezegt dat het niet "werk" heb alleen gezegt dat het naar mijn mening NIET optimaal voor het size/strenght perspective is.
          over dat aantal herhalingen ik geloof niet dat er een bepaald aantal gemaakt moet worden voor size, intensity is de sleutel tot groei en niet het volume.

Waarom zou volume niets uitmaken?

en het zal ook best dat powerlifters jou soort schema gebruiken ik bedoel dit niet ongeintreseerd maar die zitten ook allemaal aan de AS.. of bedoel je amateurs? ik was onder de indruk dat je de pro's bedoelde.

Amateurs inderdaad, niet alle pro's pl zijn gebruikers hoor sommigen zijn er niet mee gebaat om extra massa aan te zetten

verdere agrumenten vind ik nogal simpel uitgedrukt en ga ik ook niet meer op in ik zal een voorbeeld geven je zegt waarom weeg ik dan nog geen 100 kg... dat heeft met zoveel factoren te maken niet alleen met het wel of niet gebruiken van A.S

Ik weeg nu 89 kg als ik AS gebruiker zou zijn had ik zeker al 100 Kg gewogen

en die strenght gains die je aangeeft, ik moet zeggen die zien er zeker goed uit daar mag je absoluut trots op zijn, er van uit gaan dat je niet de boel zit te flessen om zo jou standpunt te benadrukken.

Dankje, waarom zou ik de boel flessen.

en over het feit dat je 10 werksets squat dieje als voorbeeld geeft zwaar noemt, omdat je de 10de set met het zelfde gewicht doet wil alleen maar zeggen dat de eerste paar sets laag in intensity zijn. want als de 1ste set al dusdanig zwaar was kon je er geen 2tm10 meer uitkrijgen... logisch

Je doet eerst 2-3 opwarmsets weetje wel daarna werksets met een zware load

Later

Vraag me trouwens over die uitspraak van Bruce begint heeft dat iets te maken met dit topic?

Ik vond je antwoord nogal vluchtig had me al verheugd op een handjevol argumenten
          Last edited by Santino88; 20-07-2006, 18:59.

Comment

oja nog wat dit topic ging over een HIT schema niet jullie LB/UB
            waarbij gezegt werd dat t een mietjes schema was, vervolgens word de boel omgedraait zovan ONS DING WERKT WEL EN JIJ ZEGT VAN NIET!

terwijl de discussie over het HIT schema zou gaan niet over het LB/UB
            maar goed zoals jullie zeggen wat voor jou werkt. werkt voor mij misschien niet i rest my case :P
            beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

oja nog wat dit topic ging over een HIT schema niet jullie LB/UB
              waarbij gezegt werd dat t een mietjes schema was, vervolgens word de boel omgedraait zovan...

Ja ik zeg dat het een "mietjesschema" is en dan moet je er daarom een stelling van iemand anders bijsleuren die niets te maken heeft met Training, of werd het direct persoonlijk voor jou?

ONS DING WERKT WEL EN JIJ ZEGT VAN NIET!

Je hebt zelf gezegt geen bal af te weten van ub - lb ?

terwijl de discussie over het HIT schema zou gaan niet over het LB/UB
              maar goed zoals jullie zeggen wat voor jou werkt. werkt voor mij misschien niet i rest my case :P

Omdat je je er niet voor openstelt?

Comment

Gaat weer lekker hier...
                @ Santino: als jij nou eens een beetje inbindt met die zeer stellige maar volledig niet-onderbouwde kreten van je als reactie op alles wat jou persoonlijk niet aanstaat, zou je de 'verdedigende' reactie's van anderen en dit soort agressief overkomende discussies makkelijk vermijden.
                Begin nu gewoon eens direct met het onderbouwen van je meningen.

Overigens kan ik het totaal niet waarderen dat er anderen bij zo'n discussie worden betrokken, zoek het onderling uit als het dan al moet maar ga niet even tussen de regels door anderen af zitten zeiken. Dit geldt uiteraard niet alleen voor Santino.

Relativeren wil ook nog wel eens helpen trouwens, als iedereen zichzelf wat minder serieus zou nemen en niet zou praten alsof hij de enige waarheid verkondigt zouden jullie nog wel eens heel wat van elkaar kunnen leren...

Comment

Shannasse heeft gelijkt ik word hier verdorie verweten van anabool spuitende breezah.

Comment

Originally posted by Santino88
                    Shannasse heeft gelijkt ik word hier verdorie verweten van anabool spuitende breezah.
                    J/K

Comment

Deload je wel?

Je moet eens Wsb proberen of klassiek pl
                      post is zo een schema met text en uitleg ik ben wel is benieuwd heb zo een schema nog nooit geprobeerd
                      Who's the Chef

Comment

Ik wil met alle plezier dit schema gaan proberen, echter zit met het feit dat ik ws die winny-only wil gaan doen. En gezien het feit dat dit ook nog eens mijn 1e keer is, zijn de behaalde resultaten met dit schema waarschijnlijk niet alleen aan het schema zelf te danken.
                        Anders had ik er wel een logje van gemaakt.

Wat betreft HIT. Ik kan alleen uit ervaring spreken dat het voor mij wel werkt. Gevoelsmatig is het voor mij ook zeer logisch dat een spier alleen gaat groeien als je de intensiteit op 110% zet en dat voor een korte periode doet.

Wetenschappelijk echter heb ik geen poot om op te staan, maar vandaar ook dit topic.

Comment

De ene verdedigt zijn systeem en de andere verdedigt zijn systeem, misschien al iemand bij stil gestaan dat je van beide kan leren, niet rodger zijn systeem als santino zijn systeem zijn heilige geschriften, het is niet omdat Mike mentzer zijn theorie verkondigd dat het voor iedereen werkt en het is niet omdat vele powerlifters een systeem doen dat het werkt voor iedereen. Dat lijkt me toch duidelijk.

Niemand hier heeft het ideale systeem want dan deed iedereen hetzelfde systeem en waren we allemaal even groot.

Op sommige punten wil ik toch even mijn mening geven, ik persoonlijk train ook het liefst meerdere spiergroepen in 1 training,zowel trek als duwbewegingen , persoonlijk ken ik hit niet dus daar kan ik geen mening over geven, wat santino zegt van 10 sets squaten te doen en dat zoiets ook zwaar is daar kan ik best inkomen maar ik vind dat verloren tijd, ik doe na opwarmen 1 werkset en pers er zoveel herhalingen uit dat ik kan, eens boven de 20 doe ik er gewicht bij, en mijn 1rm ligt nu toch ook op 212 kilo dus niet slecht denk ik.

En die discussie altijd als je tot failure zal trainen daarbij u czs teveel zou belasten, so what, ik train altijd till failure en je mag naar mijn foto's kijken en uw mening geven

Grtz
                          stil growing

Comment

En die discussie altijd als je tot failure zal trainen daarbij u czs teveel zou belasten, so what, ik train altijd till failure en je mag naar mijn foto's kijken en uw mening geven
                            Wie weet hoe je eruit had gezien als je anders had getraind, zoiets weet je nooit.

Komt op mij een beetje over als- kijk hoeveel ik bankdruk (ik spuit dan wel, maar dat zeg ik er niet bij).

Is verder geen persoonlijke aanval ofzo, maar gewoon mijn mening.

1rm van 212 is damn netjes!

Zijn die 20 hh achter elkaar, of verdeelt over setjes?

Comment

Originally posted by snipke
                              wat santino zegt van 10 sets squaten te doen en dat zoiets ook zwaar is daar kan ik best inkomen maar ik vind dat verloren tijd,
                              10 echte werksets zijn dus verloren tijd?

Comment

10 echte werksets zijn dus verloren tijd?
                                10 echte werksets, yeah sure, dat kan je czs no way aan...of je moet daarna direct door naar huis.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X