wat ik in een vorige post geschreven heb is hier totaal niet van toepassing dit is slechts een beoordeling van het schema wat hier overduidelijk gepost is geworden, de one-liner slaat nergens op. het zijn vragen die uit logisch denken zijn voortgekomen het gaat mij niet om wat nu beter werkt of dat het niet werkt, het zijn vragen die betrekking hebben tot het programma maar het is overduidelijk dat degene die dit aantrekt de intelligentie ontbreekt om deze vragen in een juiste manier te beantwoorden en gaat dan maar proberen mij wat af te zeiken om zo mijn vragen te ontzien en "cool" te lijken
ik vind dit totaal nergens om gaan als je mijn vragen niet juist kunt beantwoorden omdat je de kennis niet in huis hebt zeg dat dan maar ga er geen lul verhaal om heen bouwen, ik vroeg ook de frequenty van je trainen waarschijnlijk snap je niet wat dat is ik zal wat duidelijker zijn
op welke dagen ga je naar de sport school en wat van dit schema doe je dan? lijkt me sterk dat je dat hele schema iedere keer doet als je daar bent.
mocht er zinnig en enigzins doorbedacht commentaar zijn hoor ik dat graag maar post anders aub niks want daar schiet niemand mee op.
laters
ik vind dit totaal nergens om gaan als je mijn vragen niet juist kunt beantwoorden omdat je de kennis niet in huis hebt zeg dat dan maar ga er geen lul verhaal om heen bouwen, ik vroeg ook de frequenty van je trainen waarschijnlijk snap je niet wat dat is ik zal wat duidelijker zijn
op welke dagen ga je naar de sport school en wat van dit schema doe je dan? lijkt me sterk dat je dat hele schema iedere keer doet als je daar bent.
mocht er zinnig en enigzins doorbedacht commentaar zijn hoor ik dat graag maar post anders aub niks want daar schiet niemand mee op.
laters
Comment