Dan moet er toch nog iets veranderen aan het schema want mijn benen reageren omgekeerd als ik ze zo kort op elkaar train, beste resultaten boek ik ermee als ik ze 1x om de 5 dagen doe.
UB // LB Schema
Collapse
X
-
Precies. Vergeet andere schema's en 'regels' en 'gewoonten'. Dat moet je even loslaten en gewoon overnieuw beginnen met 'een leeg tekenbord'.
Als je je aan de 'regels' houdt van UB/LB, kan er weinig fout gaan.
De fout zit em vaak dat mensen toch te veel gaan doen, toch alles tot faillure en niet de-loaden. Na een aantal weken is de koek dan op en wordt er gezegd "voor mij werkt het niet".Bezoek ook eens het forum.
Comment
-
Oke heb vandaag de ub 1 gedaan, dus bench press vlak, barbell row, upright row brede greep, close grip bench press en revers curl.
Het is voor mij even aanpassen want ik heb geen geduld om te rusten tss de sets, max 30 seconden en dan doe ik de andere set en ik voel dat deze korte rustpauze te kort is. Ik heb proberen te toppen op de bench press maar kwam niet verder dan 152,5 kilo, als ik langer rust doe ik meer denk ik.
Met dit nu te doen, heb ik voor mezelf het volgende gesteld, ik neem voor elke spiergroep 3 oefeningen , vlakke bench / incline bench / decline bench, en zo voor elke spiergroep, wanneer ik alle drie de oefeningen gedaan heb dan begin ik terug vanaf de eerste oefening dan kan ik zien of ik progressie heb gemaakt.
Het probleem is nog altijd wat ik vrijdag ga doen, zoals al gezegd kan ik enkel de benen 1x om de 5 dagen doen, ik zit ook nog met mijn zaalvoetbal training en wedstrijd, training begint volgende week en zie mezelf niet na een zware beentraining effe te gaan voetballen, benen zouden direct verzuurd zijn.
Dus alle suggesties daaromtrent zijn welkom
Grtzstil growing
Comment
-
NIET TOT FAILURE TRAINEN!! duidelijk?
Het probleem is nog altijd wat ik vrijdag ga doen, zoals al gezegd kan ik enkel de benen 1x om de 5 dagen doen, ik zit ook nog met mijn zaalvoetbal training en wedstrijd, training begint volgende week en zie mezelf niet na een zware beentraining effe te gaan voetballen, benen zouden direct verzuurd zijn.
Nog één ding: Ik zou toch echt proberen wat langer rust te houden tussen je sets door. 30sec is wel erg weinig.
Comment
-
Dus je moet alle sets kunnen afwerken, en dat is dan met 70% ofzo, dat ben ik niet gewoon.
Ja die rust ik weet het maar ik kan zo lang niet stilstaan en niets doen, ik heb vandaag alles gedaan met een gewicht dat ik met moeite de 5sets van 5hh kon afmaken. Dus ik moet lichter gaan, dan krijgen mij spieren toch geen prikkel, en groeien ze niet.
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by Santino8870% is een mietpercentage. Wil je nou groot worden, of blijf je fokking gay. Kom op hey!!!
Waarom heb ik alles 5x5 gedaan, omdat ik dacht dat dat fucking zo hoorde he kerel, ik dacht dat je de sets/reps per training afwisselde en niet bij elke oefening.
Die 70% waar ik dat van haal weet ik zelf niet, ouderdom zeker, maar 85%, dit wil zeggen, mijn 1rm van bench is 152,5 dus 85% hievan is + - 130 kilo waar ik dan mijn sets mee afwerk. Maar dit gewicht gebruikte ik al op het princiepe van dogg crap en dat is met 15seconden rust tss maar. Dat wil ik dus bedoelen, en als ik dan nog een rust neem van 1 minuut ofzo dan doe ik daar makkelijk 3-4 setjes mee van 8-10 hh.
Ik train ook altijd zonder spotter of trainingsmaat, dus mijn vorm moet goed zijn anders krijg ik het gewicht op mijn smoel.
Zo ik maak dus nog fouten, wat normaal is denk ik bij een eerste schema, moet zeggen het trainde wel prettig.
Maar voor die vrijdag in te vullen, graag ideeen , anders misschien toch eens speedbench proberen. Komaan experten, laat jullie brains werken
Grtzstil growing
Comment
-
Waarom heb ik alles 5x5 gedaan, omdat ik dacht dat dat fucking zo hoorde he kerel, ik dacht dat je de sets/reps per training afwisselde en niet bij elke oefening.
Die 70% waar ik dat van haal weet ik zelf niet, ouderdom zeker, maar 85%, dit wil zeggen, mijn 1rm van bench is 152,5 dus 85% hievan is + - 130 kilo waar ik dan mijn sets mee afwerk. Maar dit gewicht gebruikte ik al op het princiepe van dogg crap en dat is met 15seconden rust tss maar. Dat wil ik dus bedoelen, en als ik dan nog een rust neem van 1 minuut ofzo dan doe ik daar makkelijk 3-4 setjes mee van 8-10 hh.
85% is een indicatie, maar je kan dit naargelang hoe jij in elkaar steekt kunnen verhogen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 100kg 4x
One legged calf raise:
- BW 26x, 20x
Superset met