12345
Mijn loopschema
Collapse
X
-
beste icter
allereerst hulde voor deze zeer wijze verandering in je leven,
begrijp ik uit je schema dat het een interval schema is met steeds lopen en wat rust ertussen?
en wat wil je bereiken met je loopschema puur gewichts verlies of de marathon van NY.....?, want ik denk dat als het eerste het doel s je nog meer effect zult ervaren van de 40 min home trainer dan het lopen zelf
Want dan doel ik op het doen van cardio training en daar over staan vele topics hier beschreven.
dus adviezen zijn er zeker maar ik weet nog niet zo goed wat je wil of het het over het hoofd gezien
gr dixikennis is groei
-
De resultaten zien er netjes uit dus ben je op zich behoorlijk bezig.
Laat je echter ook wel eens je vetpercentage meten?
Zonder dat zou het namelijk kunnen dat je naast vet ook flink wat spier aan het verliezen bent en dat zou zonde zijn, de weegschaal alleen is nu eenmaal niet zaligmakend.
Je aanpassingen klinken goed, hoewel ik je toch zou aanraden je wat meer in voeding te verdiepen en een schema daarvoor te maken. Dat kun je gewoon als leidraad gebruiken en hoeft uiteraard niet iedere dag precies zo te verlopen, maar je krijgt daardoor wel een veel beter inzicht in je gebruik en verbruik.
Comment
-
Uiteraard is een voedingsschema persoonlijk maar dat kun je best zelf maken hoor, waarna wij je uiteraard nog wat verder kunnen helpen.
Lees er eerst ff flink wat over, staat enorm veel info hier op het board.
Eiwitshakes kun je nemen, maar zijn niet nodig als je al de benodigde eiwitten al via je voeding binnen krijgt. Of het al dan niet een zinnige toevoeging is hangt dus van je voedingsschema af, zou dan ook zeker daarmee beginnen.
Comment
-
sorry was zelf even trainen,
maar het doel is duidelijk en gezien je eerlijke opbiechten over de terugval van een eerdere poging is het daarom zeker belangrijk dat je schema zo als je het nu doet moet handhaven, want je voelt je fitter en uit je schrijven blijkt veel motivatie en dat is een beginnende fase zeker een van de belangrijkste zaken
dus zo door laat het een routine cq levensstijl worden geniet van de resultaten en stel dan na een periode het schema weer eens bij
ga dan bv ook wat spieropbouw oefeningen doen anders dan alleen situps want wat je hier nog vaak zult lezen is dat vooral spieren vet verbranden en die heb je dus de nodig. dat draagt ook aan een fitter gevoel bij
wat kort door de bocht misschien maar hoe meer spier hoe meer verbrandingkennis is groei
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment