Wat vinden jullie van mijn trainings schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vinden jullie van mijn trainings schema?

Ik heb nu een trainings schema gemaakt waarbij ik in de eerste week licht train, wanneer deze week voorbij is volgd de week met oefeningen met zwaardere gewichten.

1ste week
    (Lichte oefeningen,veel herhalingen)

Ma: rug, biceps, buik
    Di: borst, triceps
    Wo: benen, schouders, neck, buik
    Do: rug, biceps
    Vr: borst, triceps, buik

2de week
    (Zwaare oefeningen, minder herhalingen)

Ma:schouders, nek, biceps,triceps,buik
    Di:borst, rug
    Wo;Benen, buik
    Do: schouders,nek, biceps, triceps
    Vr:borst, rug, buik

Wat vinden jullie van dit schema? Zou ik dit schema moeten veranderen of kan het hiermee wel door?

Wat zie je als voordeel een week lichte oefeningen te doen?
    En dan zwaar?
    Ik denk dat je beter zwaar kan trainen en rond de 10/12 herhalingen je hebt het schema toch voor massa gemaakt of niet?
    En dat lichte kan je wel een keer doen als afwisseling maar ik zou het niet steeds om en om doen.Gewoon die hard er voor gaan!!!!
    ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

Originally posted by terror View Post
      Wat zie je als voordeel een week lichte oefeningen te doen?
      En dan zwaar?
      Ik denk dat je beter zwaar kan trainen en rond de 10/12 herhalingen je hebt het schema toch voor massa gemaakt of niet?
      En dat lichte kan je wel een keer doen als afwisseling maar ik zou het niet steeds om en om doen.Gewoon die hard er voor gaan!!!!
      Vaak worden hogere herhalingen (6+) als licht gezien en daar onder als zwaar, het idee is dat je bv 30 herhalingen totaal maakt beide trainingen maar de ene keer doe je dit met 5x6 en de andere keer met 3x10.
      pl log:

Comment

Oke dan hen ik je verkeerd begrepen dach aan 20 /30 herhalingen niks dan op aante merken zie er verder goed uit man!!!
        ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

2x week bors/rug/bi/tri en 1x in de week benen met schouders.. waarom heb ik het gevoel dat je eigelijk geen benen traint..

benen,schouders,traps,buik das een erg lange training. je bent als het goed is al 1uur bezig met benen en dan nog half uur schouders,10min traps en 10min buik. train je bijna 2uur. respect

Comment

Originally posted by punani View Post
            2x week bors/rug/bi/tri en 1x in de week benen met schouders.. waarom heb ik het gevoel dat je eigelijk geen benen traint..

benen,schouders,traps,buik das een erg lange training. je bent als het goed is al 1uur bezig met benen en dan nog half uur schouders,10min traps en 10min buik. train je bijna 2uur. respect
            Benen train je toch al genoeg met naar de gym fietsen!!!
            pl log:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X