Wil graag plattere buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wil graag plattere buik

Wie o wie kan mij helpen.

Ik ben Joyce 20 jaar, 1.70 lang en weeg 62 kilo.
    Ik zou graag een plattere buik willen, tot mijn 14e altijd gehad.
    Zware turnselectie met veel krachttraining, niet zo gek dus. Dit heb ik nu niet meer en begin mij steeds meer te ergeren aan mijn buik. Ik eet normaal 3x per dag met denk 1 a 2 tussendoortjes. Ontbijt en Lunch zijn brood en avondeten verschild van aardappels/rijst/pasta groenten vlees etc. Heel normale levenstijl. 1 keer in de week komt er misschien een vette hap bij maar zeker ook niet meer. Heb ook een stabiel gewicht van 60 tot 62 kilo.

Nou heb ik vorig jaar al zo'n beugel trainer gekocht om mijn buikspieren te trainen. Deze gebruik ik haast niet omdat ik eigenlijk geen idee heb welke oefeningen bij mij het beste resultaat zouden opleveren. Het gaat alleen om mijn buik. De rest van mijn lichaam ben ik namelijk Super tevreden mee.
    Wie o wie weet voor mij een trainingschema waar ik lekker mee aan de slag zou kunnen gaan.

Hoop snel berichtjes te ontvangen.. Wil van mun buikie af Ja ben dus wel gemotiveerd om iedere dag buikspieroefeningen te gaan doen~!

Groeten Joyce
    Yeah

Stel je snel even voor, zodat Shanassa(moderator) je topic niet dichtgooit. Lees ook gelijk even de regels.

Zorg dat je vet verliest(ga cutten), en doe buikspieroefeningen.
    Dus gewoon wat minder eten, meer sporten(hardlopen, fietsen, lopen, skaten) en crunches/situps, deze oefeningen vind je overal. bv, Fitness-Island.com : Fitness oefeningen | schema's | info
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Er is uiteraard niets mis met buikspieroefeningen dus kun je gewoon doen, als zou ik ze niet elke dag doen. Als dat echter het enige is dat je wilt snap ik je vraag niet helemaal, waar wil je dan precies mee geholpen worden? Zoveel optie's zijn er nou ook weer niet als je alleen thuis wat buikspieroefeningen wilt doen...

Overigens zul je alleen daarmee niet van je buikje afkomen, plaatselijk vet verbranden kan niet dus zal zoals David al aangeeft je vetpercentage omlaag moeten. Je geeft je voeding maar heel globaal aan dus erg veel valt er niet van te zeggen, maar of dat persé minder moet betwijfel ik een beetje. Gewoon wat meer bewegen/sporten is misschien al genoeg in jouw geval.

@ David: het sluiten van topics is niet mijn dingetje ofzo hoor, ligt er maar net aan welke moderator zoiets het eerste leest. Blijkbaar ben ik dat vaker dan de anderen maar we werken allemaal met hetzelfde setje regels.

Comment

Maar dat denk ik ook helemaal niet shanasse, maar jij bent toch bijna altijd degene die als eerst is. En een topic sluiten is gewoon je taak, daar word je toch voor betaald(denk ik..).

Comment

daar word je toch voor betaald(denk ik..).
          lol! mods krijgen dik betaald. Ik rijd ook in een porche als mijn Hummer bij de garage staat na een tripje Spanje aangezien ik mod ben op B&F. Ik ken de salarissen hier niet, maar ik denk er ook over om mijn normale baan op te zeggen en fulltime te modden.

Ik weet niet hoe het hier zit, maar modereren is voor mij puur omdat ik het leuk vind (ik kan natuurlijk niet voor Shannasse spreken).

on-topic: zie vorige posts.
          Bezoek ook eens het forum.

Comment

Originally posted by Moob View Post
            lol! mods krijgen dik betaald. Ik rijd ook in een porche als mijn Hummer bij de garage staat na een tripje Spanje aangezien ik mod ben op B&F. Ik ken de salarissen hier niet, maar ik denk er ook over om mijn normale baan op te zeggen en fulltime te modden.

Ik weet niet hoe het hier zit, maar modereren is voor mij puur omdat ik het leuk vind (ik kan natuurlijk niet voor Shannasse spreken).

on-topic: zie vorige posts.
            Zozo dat klinkt goed.

Ik denk trouwens dat de vragen nu wel beantwoord zijn toch? Als je nog vragen hebt TS, dan horen we t wel.

Comment

Door buikspieroefeningen te doen maak je ze alleen maar sterker en of groter als je zwaarder traint. Vet verbranden wat op je buik zit kun je alleen maar doormiddel van cardio en dieet. Houdt wel in dat de kans bestaat dat ook op andere delen van je lichaam het vet zal verdwijnen.

Als je dan vindt dat je benen bijvoorbeeld te dun worden ten opzichte van je buik, train je je benen meer op groei. Dat deze dus weer iets dikker worden (door spieren). Dit geldt natuurlijk voor je hele lichaam. Als je vindt dat sommige verhoudingen niet kloppen train je de ene spiergroep op een ander manier dan de andere spiergroep. Bijv: (mannen) De borst is in verhouding tot de armen groter. Train dan niet je borst en armen om ze groter te maken, maar je borst train je op behoudt en je armen op groei, zodat deze beter in verhouding komen.

Om je buik toch wat strakker te laten lijken (zonder training) kijk dan is in de spiegel naar je lichaamshouding. Veel mensen hebben naar voren hangende schouders en een holle rug. Dan lijkt je buik ook al een stuk dikker. Probeer nu eens je heupen wat meer naar voren te brengen en je schouders wat naar achteren, en natuurlijk iets meer rechtop staan. Je zal zien dat je buik al een stuk slanker is (lijkt).

Maar soms staat een hol ruggetje en een klein buikje bij vrouwen wel erg sexy!

greetzzz! j.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X