Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hehe op de kop aan het plafond hangen en dan barbell pull doen Anders kun je chinups doen als je een stang hebt. Verder is daar niet echt een oplossing voor.
Dat van die twee oefeningen voor onderrug daar heb je gelijk in, ik probeer men onderrug nu wat meer te trainen omdat die wat achterstand had, of is dit niet verstandig?
"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
zo ziet het er wel een stuk beter uit ja, zou alleen bij rug die backextensions er uit laten en dan bij de deadlift een setje meer doen, omdat dit in feite voor de zelfde spier is.. en mij lijk dat je de shrugs er ok wel uit kan laten. zodatje 3 oef voor de rug heb en daarna 2 schouders en dan biceps..
bij borst gewoon beginne met benchpresses zou ik doen en dan als laatste die pullovers.
zou de shrugs er zeker niet uitlaten. Dit is een van de enigste oefeningen die zich goed concentreert op je traps, en zeker de enigste uit zijn schema.
zou de shrugs er zeker niet uitlaten. Dit is een van de enigste oefeningen die zich goed concentreert op je traps, en zeker de enigste uit zijn schema.
1 oefening is toch voldoende voor de traps veronderstel ik?
"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment