hehe op de kop aan het plafond hangen en dan barbell pull doen Anders kun je chinups doen als je een stang hebt. Verder is daar niet echt een oplossing voor.
trainingsschema yamato
Collapse
X
-
chins idd
ik gaf nog meer aan in mijn post
Dumbbell shrug (3*10)
2 de zelfde oef:
Bent over two-dumbell row (3*10)
Dumbell Bent over row (3*10)
2 x een oef voor je onder rug
Barbell deadlift (2*10)
Hyperextensions (2*10)Who's the Chef
Comment
-
bent over two dumbell row
dumbell bent over row
zijn toch niet hetzelfde?
Dat van die twee oefeningen voor onderrug daar heb je gelijk in, ik probeer men onderrug nu wat meer te trainen omdat die wat achterstand had, of is dit niet verstandig?"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Comment
-
ok bedankt been, ziet het er zo al wat beter uit?
1
Back
Barbell deadlift (2*10)
Dumbell Bent over row (3*10)
Chinnen (3*10)
Dumbbell shrug (3*10)
Hyperextensions (2*10)
Shoulders
Seated Barbell military press (3*10)
Lateral dumbbell raise (3*10)
Biceps
Barbell Curl (2*10 brede greep en 2*10 smalle greep)
Concentration curl (3*10)
2
Chest
Dumbell Pullover (3*10)
Dumbell Bench press (3*10)
Dumbell Flyes (3*10)
Triceps
Dumbell One arm triceps extension (3*10)
Decline dumbell tricep extension (3*10)
Forearms
Wristcurl (3*10)
+ abdo"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Comment
-
zo ziet het er wel een stuk beter uit ja, zou alleen bij rug die backextensions er uit laten en dan bij de deadlift een setje meer doen, omdat dit in feite voor de zelfde spier is.. en mij lijk dat je de shrugs er ok wel uit kan laten. zodatje 3 oef voor de rug heb en daarna 2 schouders en dan biceps..
bij borst gewoon beginne met benchpresses zou ik doen en dan als laatste die pullovers.
verderz is het zo wel mooi schema geworden..
grtz
Comment
-
Originally posted by dav1t0 View Postzou de shrugs er zeker niet uitlaten. Dit is een van de enigste oefeningen die zich goed concentreert op je traps, en zeker de enigste uit zijn schema."Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Comment
-
@ Dav1t0: snappie
nog een vraagje over de abdos, die train ik dus ook thuis zonder toestel,
nu doe ik crunches, reverse crunches en oblique crunches.
Moet ik daar ook iets aan veranderen?"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Comment
-
Originally posted by dav1t0 View PostWat je nu doet is goed hoor, maar boelie hierboven zegt dat je de dumbell shrug eruit kan gooien, waar ik het niet mee eens ben. Snappie?
@Yamato: die chrunches kun je wel zo blijven doen, maar je zou ze ok in de sportschool kunnen doen als je gewone training klaar is of tussen door
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment