Ik ga hier mijn trainingslog opstarten.
Korte intro: ik ben een bodybuilder en geen powerlifter toch ga je soms powerliftingtechnieken tegenkomen in mijn log omdat ik kracht ook wel belangrijk vind en je flink extra massa kan pakken met powerliften.
Het grootste deel is echter op bodybuilding gericht.
Vandaag derde dag in mijn training van deze week 1 ste week van mijn nieuw schema dat acht weken loopt en weekelijks licht wijzigingen in het volume zal ondergaan.
Benen
squat 9x9 (80)
leg press 4x15
lunges 4x10 (50)
leg curls 4x12
stiffleg deadlift 3x8
staand kuitheffen 3x20 (60)
Tussen de () staat het gewicht het is de eerste week dus gewening aan de oefeningen = minder gewicht. Het is nog wat aanvoelen wa ik aankan, het volume ligt vrij hoog dus zal het gewicht dit schema niet spectaculair zijn.
Morgen armen keep you posted.
Het is trouwens een vierweken split.
Maandag rug + achterkant schouders
Dinsdag borst en schouders (voor + zijkant)
Woensdag rust
Donderdag benen
Vrijdag triceps + biceps
Zaterdag +zondag = rust
Korte intro: ik ben een bodybuilder en geen powerlifter toch ga je soms powerliftingtechnieken tegenkomen in mijn log omdat ik kracht ook wel belangrijk vind en je flink extra massa kan pakken met powerliften.
Het grootste deel is echter op bodybuilding gericht.
Vandaag derde dag in mijn training van deze week 1 ste week van mijn nieuw schema dat acht weken loopt en weekelijks licht wijzigingen in het volume zal ondergaan.
Benen
squat 9x9 (80)
leg press 4x15
lunges 4x10 (50)
leg curls 4x12
stiffleg deadlift 3x8
staand kuitheffen 3x20 (60)
Tussen de () staat het gewicht het is de eerste week dus gewening aan de oefeningen = minder gewicht. Het is nog wat aanvoelen wa ik aankan, het volume ligt vrij hoog dus zal het gewicht dit schema niet spectaculair zijn.
Morgen armen keep you posted.
Het is trouwens een vierweken split.
Maandag rug + achterkant schouders
Dinsdag borst en schouders (voor + zijkant)
Woensdag rust
Donderdag benen
Vrijdag triceps + biceps
Zaterdag +zondag = rust
Comment