Leo's log 10 X 3 + 4 X 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Leo1988
    replied
    Dat was hem dan! Vandaag laatste training van dit schema gedaan. Nou eerst ff een weekje rusten en goed herstellen. Ben ik wel aan toe eerlijk gezegd.

    MAAARRR.... niet getreurd, want hierna ga ik gewoon weer verder knallen in een andere log

    eerst even deze afmaken:

    chin ups wide 10X3: lichaam + 7,5 kg. was echt zwaar. Lukte net niet zonder te cheaten

    decl. bb press: 70 kg lukte NET aan. laatste rep vd laatste set een heel klein beetje hulp.
    st hammer curls rope cable: 58 kg. ging ook redelijk

    seated calf raise: 57 kg. Deze machine was zo roestig dat vorige week op 55 gewoon VEEL zwaarder was dan nu :s ik had hem eigenlijk wel fullstack (60) kunnen pakken
    laying leg curls: 44 kg Echt een uitdaging. Toen ik deze oefening begon te doen een aantal maanden geleden pakte ik met moeite 10-15. Maarja dat was ook voordat ik mn hamstrings ging isoleren. Toch lekker vooruit gegaan denk ik zo

    lunges: 58 kg wat een killer

    volgende week maandag ga ik opnieuw mn vet en gewicht meten en dan weet ik of ik nog meer kan eten voor mn volgende schema of dat dit wel goed gaat zo. In de sportschool woog ik vandaag 77,4 met alles aan. Zal wel een kilo of 76 zijn in de ochtend op een nuchtere maag ofzo. Vetpercentage lijkt me op het oog niet denderend veel omhoog te zijn gegaan. Ik hoop dat mn vet% me toelaat nog meer te eten! (zit nou op 3150 off en 3600 on) en heb toch nog wel vaak honger. Eigenlijk meer een onbedwingbare drang om te eten. Dat is vorige bulk goed misgegaan met 4500kcal per dag

    Leave a comment:


  • Poseidon
    replied
    heel makkelijk om zo tussendoor te nemen, kost je weinig tijd maar ietsje meer euros

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Hahaha, is ook waar. Het is alleen zo dat een weightgainer gewoon heel makkelijk is.

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    ja ik weet dat die een van de betere weightgainers is, maar waarom zou je dat nemen in plaats van gewone voeding? kost VEEL meer geld en je hebt niet het voordeel van alle goeie dingen naast de calorien in voedsel. Een andere reden dan tijdgebrek kan ik me niet bedenken.

    alsof je geen weight zou kunnen gainen zonder weightgainer

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Originally posted by Leo1988 View Post
    jaah niet zo zeer mammoth, maar over weight gainers in het algemeen ben ik niet te spreken.
    Mocht je dat standpunt nog eens herzien willen hebben, koop die Dorean Yates Leangain. Dat is echt goud. Kost ook een bom duiten, maar dat is echt het allerbeste.

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    weer geknald vandaag !!!


    flat benchpress 10X3: 68 kg

    rom dl: 110 kg
    mp: 45 kg
    zwaar as hell!! mn onderarmen waren de beperking

    calf raises op de leg press disc loading: 150 kg
    upright rows cable rope: 87,5 kg
    eitje

    5 giant set onderarmen:
    bor open handed 10 kg
    wrist extensions 10 kg
    wrist curls 16 kg
    schroevendraaien 40 kg
    knijpen single handed 70 kg

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    jaah niet zo zeer mammoth, maar over weight gainers in het algemeen ben ik niet te spreken.

    Maar bedankt man! over onderarmen: ja het is redelijk wat. Ik ben nou ook giant sets voor onderarmen aan het doen en ik zie ze gewoon groeien! ze waren erg klein geworden door de cut en nou beginnen ze weer hun omvang te krijgen. Ik merk wel dat ik mn onderarmen licht overtrain, vandaar dat ik een rustweek neem en het daarna wat rustiger aandoe voor onderarmen. Misschien is het alsnog teveel...

    Leave a comment:


  • Poseidon
    replied
    zojuist es je schema bekeken, ziet er niet slecht uit alleen onderarmen iets overdreven naar mijn mening

    wat je zei over die mammoth en shit klopt, total waste of money, hoop crap in poeder
    bestaan veel beter dan die dus gelijk heb je in amerika te bestellen, verschiet ervan dat de prijs daar zo goedkoop is

    succes met je nieuwe schema

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    thnx man! ik vind het ook heerlijk gaan

    mn volgende schema wordt waarschijnlijk een 4 dagen split op 6-8-8-10 en staat in de trainingsschema's sectie ter beoordeling ("Leo's volgende knalschema")

    Leave a comment:


  • Poseidon
    replied
    wat is je volgend schema nu geworden ??
    trouwens ziet er goed uit wat je tot nu toe doet

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    en ook meteen de laatste training van dit schema, gepland op zaterdag:

    chin ups wide 10X3: lichaam + 7,5 kg.

    decl. bb press: 70 kg
    st hammer curls rope cable: 58 kg

    seated calf raise: 57 kg bijna falen
    laying leg curls: 44 kg

    lunges: 58 kg

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Training van morgen:

    flat benchpress 10X3: 68 kg

    rom dl: 110 kg
    mp: 45 kg

    calf raises op de leg press disc loading: 150 kg
    upright rows cable rope: 87,5 kg

    5 giant set onderarmen:
    bor open handed 10 kg
    wrist extensions 10 kg
    wrist curls 16 kg
    schroevendraaien 40 kg
    knijpen single handed 70 kg

    en dit 3x, allemaal tussen de 6 en 10hh

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    thnx man

    net de laatste training squats 10X3 etc afgerond, voor mn week rust en ik moet zeggen dat ik wel met een tevreden gevoel de sportschool uitgestrompeld. Zo ging het:

    Squats 10X3: 81 kg ging wel makkelijk eigenlijk. Ik heb wel het gevoel dat ik deze periode wat meer uit de squats kon halen helaas.. Beginnen met een hoger gewicht/grotere stappen per keer maken

    Superset:
    - Dippen: lichaamsgewicht + 15 kg was echt zeker goed te doen. Ik ben zeker hard vooruit gegaan hiermee

    - BOR: 66 kg met een beetje cheaten lukte het ook wel. Niet zo hard als ik wilde vooruit gegaan (een kilo of 6-8)

    Superset:
    - Seated skullcrushers (achter hoofd): 29,5 kg heel zwaar!
    - St Z-bar curl: 30,5 kg hierbij waren cheats wel nodig aan het einde.
    na deze superset voelde ik vooral mn onderarmen eigenlijk (waarschijnlijk zijn ze een beetje overtraind door de giant sets)

    Tri-set:
    - Perfect crunch met 3,75 kg in hand en steun onder onderrug 6x. Wel lekker veel pijn
    - Seated swiss ball rotations (cable): 35 kg ook heerlijk (6x)
    - Side lateral crunch (op de hyp ext machine dus) met een gewicht van 18 kg in de hand (6x)

    4 setjes.

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Ziet er goed uit.

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Training van straks:

    Squats 10X3: 82 kg

    Superset:
    - Dippen: lichaamsgewicht + 15 kg

    - BOR: 66 kg

    Superset:
    - Seated skullcrushers (achter hoofd): 29 kg
    - St Z-bar curl: 30 kg

    Tri-set:
    - Perfect crunch met 3,75 kg in hand en steun onder onderrug
    - Seated swiss ball rotations (cable): 35 kg
    - Side lateral crunch (op de hyp ext machine dus) met een gewicht van 16 kg in de hand

    Leave a comment:

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

antalya escort
medyumlar
https://www.donaldsonville.org
sikis
pendik escort
eskisehir escort porno
gaziantep escort
Working...
X