OP internet staan zat fotos van kamp holland, op you tube ook trouwens, ik heb eem aamtal vrienden die daar zijn geweest en die zijn flink gegroeid daarzo.
Afghanistan en trainen log
Collapse
X
-
oke lui , ik ben aangekomen na een te lange vlucht en dan ben ik nog niet eens waar ik moet zijn ... en das NIET tarin kowt.
Ben nu op een kamp waar het grotendeels amerikaans is dus veel grote jongens hier :P
Tuurlijk ben ik hier naar de fitness geweest en serieus dit is de droomwereld van iedere BB-er ..
Zo veel apparaten en dergelijke heb ik nog nooit bij elkaar gezien , kortom heeerrlliijjjkkk getraint ..
Eten was ook erg goed hier dus baal er stiekem wel een beetje van dat ik dadelijk naar een ander kamp ga waar het zeker weten niet zo goed geregelt is .
Foto's van deze gym waren niet echt mogelijk aangezien er aardig wat huisregels in deze gym waren .
Voor Leon : painf .
Voor Osterich: zal kijken wat ik kan doen wat betreft de buffste afgaanzal in de loop van de uitzendingwel goed komen ..
Vandaag ook hier wat sups ingeslagen voor als de voeding toch wat minder is op het andere kamp .
wat complex carbs , eiwitjes etc
kost ook helemaal niets hier aangezien de dollar zo laag staat
dit was het weer voor zo ver aan ik houd jullie op de hoogte .
ciaoShut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Heey lui hier weer een update ..
Nu toch al een aantal dagen op locatie waar ik moet zijn en bevalt me wel..gelukkig
Omgeving hier is nog precies het zelfde als 3 jaar gelede ..dus FANTASTISCH
De gym hier is toch wat beperkter dan ik dacht maar we moeten het er maar mee doen ..
dumbels tot 30 kilo en dan in 1ns een dumbel set van 45 kilo dus een lekkere sprong in gewicht :S
Zelf gemaakt squat rek met een veeeels te dikke barbel, erg handig :S
op het moment weinig tijd om traine want ik moet de hele tijd werke , verdomme haha
Naja tot snel maar weer ... CiaoShut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Originally posted by gameface View PostWat doen je dan precies als werk..
Stijgerpijp squat? :P Is het minder goed als 3 jaar geleden of is het hetzelfde gebleven? Kun je niet eens met van uhm praten dat ie wat fatsoenlijk spul derneer kwakt? :PThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
haha ja sorrie heb het enorm druk hier dus posten laat aardig op zich wachten .
Ben nu een hele tijd van het kamp geweest dus trainen is er even bij in geschoten , helaas .
Zal me vanavond wel eens even wegen hiero en kijken of ik vooruit ben gegaan .. denk het niet maar zal eens kijken ..
Jullie horen nog van me .
p.s foto's van afgane , gewere , explosies etc etc laat ook nog op zich wachten want moet nog alle foto's krijgen van mensen aangezien ik zelf geen foto toestel heb .Shut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
6 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-