Zal denk ik best beginnen met mij voor te stellen aangezien ik hier al eindje maar gewoon mee lees.
Ben een 18-jarige student die nu iets van 16 maand traint, waarvan 8 pas echt deftig. Ik ben begonnen nadat ik gemerkt had na een ongeval dat mijn knie maar bleef zeuren en ik hoopte dat het door trainen zou verbeteren. Lukt ook best aardig moet ik zeggen, zo lang ik blijf trainen heb ik er amper last van.
Ben sinds ik begonnen ben druk bezig met lezen over ja, eigenlijk alles.
Mijn gewicht was een schrale 54kg bij 1m78.
Na 3 maand zat de eerste kilo erbij en dat bleef ook zo voor een aantal maanden. Uiteindelijk begon het goed te gaan en ben ik best snel 13kg in totaal bijgekomen. Toen zat ik eventjes op een plateau gedurende even, maar ik geef niet op en zit nu iets over de 20kg. Maar hier zit ik eigenlijk al eventjes, al is mijn lichaam wel veranderd met hetzelfde gewicht.
Mijn lichaam voert nogal graag een cut van zichzelf uit .
Nu is het terug tijd voor een stevige bulk aangezien mijn lichaam zich hersteld heeft van enkele kwaaltjes. Nu alleen hopen dat de andere mizerie nog weg gaat en dat lukt het wel.
Voor de mensen die geen wall of text kunnen zien, de beknopte versie.
Begonnen aan 54kg, 1m78.
En na een slechte start en een ellendig jaar momenteel 74kg. Vetpercentage moet rond de 9-10 liggen op dit moment.
Ambitie: 100kg ooit
.
Zal alvast maar beginnen aan de log van vandaag .
Meestal zal ik de reps en sets wel niet even uitgebreid beschrijven .
Legs
Full Squat (tot net niet aan de grond dus) 10x 50, 6x 70, 2x 90 (knie zeurde) -> 6x 70 gedaan
Leg extension 12x 54, 12x 68, 12x 77 (max gewicht dat instelbaar is)
Leg press 10x 50, 10x 100, 8x 140, 6x 165, 6x 185, 3x 220
(Normaal doe ik maar 140, maar het bleef maar komen, volgende keer dus beginnen vanaf 100)
Leg curl 12x 54, 12x 68, 4x 77 (hamstrings waren moe van de leg press xp)
Calves
Seated calves raise 12x 25 (meeste gewichten waren plots in gebruik), 8x 50, 6x 60, 4x 60, 4x 60
Al bij al een redelijk goede training, al kan het nog altijd veel beter .
Ben een 18-jarige student die nu iets van 16 maand traint, waarvan 8 pas echt deftig. Ik ben begonnen nadat ik gemerkt had na een ongeval dat mijn knie maar bleef zeuren en ik hoopte dat het door trainen zou verbeteren. Lukt ook best aardig moet ik zeggen, zo lang ik blijf trainen heb ik er amper last van.
Ben sinds ik begonnen ben druk bezig met lezen over ja, eigenlijk alles.
Mijn gewicht was een schrale 54kg bij 1m78.
Na 3 maand zat de eerste kilo erbij en dat bleef ook zo voor een aantal maanden. Uiteindelijk begon het goed te gaan en ben ik best snel 13kg in totaal bijgekomen. Toen zat ik eventjes op een plateau gedurende even, maar ik geef niet op en zit nu iets over de 20kg. Maar hier zit ik eigenlijk al eventjes, al is mijn lichaam wel veranderd met hetzelfde gewicht.
Mijn lichaam voert nogal graag een cut van zichzelf uit .
Nu is het terug tijd voor een stevige bulk aangezien mijn lichaam zich hersteld heeft van enkele kwaaltjes. Nu alleen hopen dat de andere mizerie nog weg gaat en dat lukt het wel.
Voor de mensen die geen wall of text kunnen zien, de beknopte versie.
Begonnen aan 54kg, 1m78.
En na een slechte start en een ellendig jaar momenteel 74kg. Vetpercentage moet rond de 9-10 liggen op dit moment.
Ambitie: 100kg ooit

Zal alvast maar beginnen aan de log van vandaag .
Meestal zal ik de reps en sets wel niet even uitgebreid beschrijven .
Legs
Full Squat (tot net niet aan de grond dus) 10x 50, 6x 70, 2x 90 (knie zeurde) -> 6x 70 gedaan
Leg extension 12x 54, 12x 68, 12x 77 (max gewicht dat instelbaar is)
Leg press 10x 50, 10x 100, 8x 140, 6x 165, 6x 185, 3x 220
(Normaal doe ik maar 140, maar het bleef maar komen, volgende keer dus beginnen vanaf 100)
Leg curl 12x 54, 12x 68, 4x 77 (hamstrings waren moe van de leg press xp)
Calves
Seated calves raise 12x 25 (meeste gewichten waren plots in gebruik), 8x 50, 6x 60, 4x 60, 4x 60
Al bij al een redelijk goede training, al kan het nog altijd veel beter .
Comment