A new year, a new day, a new week! Forget history

Ik ben 36 jaar en train sinds mijn 18e jaar. Tijdens mijn trainingsperiode heb ik een aantal keren anabolen gebruikt en de laatste perdiode dat ik heb gebruikt vrij heftig.
Op dit moment ben ik 2 jaar "clean" en het doel is omdat zo te houden. De laatste 2 jaar heb ik vrij ongezond gegeten, regelmatig zwaar alcohol gebruikt en joints gerookt. Nu wil ik daar definitief ook mee stoppen. Hierdoor heb ik vooral last van wat buikvet rondom mijn middel.
Dit log is daarom een motivatielog om gestructueerder te gaan trainen/eten/leven.Ik heb op dit moment geen voeding- en trainingschema en ga die woensdag maken en in dit log posten. Het idee is om 3 dagen per week een splittraining te gaan volgen en 2x per week cardiotraining te gaan doen zoals kickboksen of oefeningen in het bos.
Mijn huidige status:
106 kg
18-20% BF
18-20% BF
Mijn doelen voor 2012:
1) geheel stoppen met alcohol drinken
2) geheel stoppen met welke vorm van drugs
3) 12 % BF
4) 105 kg
5) fit voelen
6) schema`s blijven volgen

Geen tijd meer voor excuses, the game is on. Gisteren heb ik een fullbodytraining afgewerkt en 1 uur gekickbokst. Woensdag ga ik weer trainen en zal dan mijn nieuwe voeding- en traingschema posten zoals eerder gezegd. Wellicht ten overvloede maar ik sta uiteraard open voor feedback en tips.

Hartelijke groet van een nieuwe "healthfan"!
Comment