Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weinig kracht omdat ik nog erge spierpijn heb in me rug van woensdag (rug getraind).
Squat 3 x 8 x 50 - 40 - 40 kg 50kg werd te zwaar, haalde de 8 reps wel met 40kilo aan de stang leg extension 8 x 52kg 8 x 54.3kg VPR 8 x 56.6kg VPR Ging lekker, laatste rep haalde ik net.
leg press 3 x 8 x 115.7kg ging wel lekker, kan zwaarder als onderrug goed was.
Shoulder press 8 x 16kg 7 x 16 4 x 16 zat niet lekker, kreeg de gewichten al niet lekker omhoog, geen steun vanuit de rug.
front raise 3 x 8 x 8kg Laatste set moeilijke 2 laatste reps.
Side raise 3 x 8 x 8 kg VPR ging lekker
Matige training, Jammer van de spierpijn in de rug,
Denk dat ik me schema moet omgooien want als ik me deadlift blijf verbeteren zal de spierpijn heftig blijven.
nog steeds zo'n last van je rug? ik heb in alle eerlijkheid nog nooit een deadlift gedaan. Was van plan om hier dit week-end een poging tot te doen :S Ik begrijp dat ik voor mijn eerste keer best met erg weinig gewicht begin
Succes met die onderrug, lijkt me vervelend daar zo'n pijn aan te hebben. Zelfs voor het zitten?
oh en waar staat VPR voor?
nog steeds zo'n last van je rug? ik heb in alle eerlijkheid nog nooit een deadlift gedaan. Was van plan om hier dit week-end een poging tot te doen :S Ik begrijp dat ik voor mijn eerste keer best met erg weinig gewicht begin
Succes met die onderrug, lijkt me vervelend daar zo'n pijn aan te hebben. Zelfs voor het zitten?
oh en waar staat VPR voor?
het is 100% spierpijn he, niks ergs.
VPR = very personal best.
Enig idee waarom er bij bv een 1x120kg een pr staat en bij een 5x120kg een vpr?
En als je dan een pr boekt dan is dat toch al een verbetering ten opzichte van je eerdere pr?, dus dan hoef je dat toch niet eens extra aan te geven met de V van, in jullie geval, "verbeterd"....dat is gewoon dubbel op.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Comment