Ik doe universiteit, dan heb je heerlijk veel vrije tijd, wacht maar tot je van 't VWO af komt vriend dan begint het genieten
Dexies logje
Collapse
X
-
Ik log niet elke training, maar hierbij dus LB 2..
Het stelt niet heel veel voor, heb benen altijd saai gevonden en heb ze dus ook redelijk verslonst, nu ga ik dat niet doen, en met het UB/LB schema zal ik ze toch wel MOETEN aanpakken.
Deadlift: (Uit m`n hoofd al 3 maanden niet gedaan dus was wel ff wennen maar voelde toch tof)
8x20 kg
8x40 kg
5x70 kg
5x90 kg
5x90 kg
Leg press:
12x80 kg
12x100 kg
10x120 kg
10x120 kg
Side bends
3x12x BW + 12 kg
Hyper extension
3x12xBW
Sit ups
3x20
Leg curl
12x45 kg
12x45 kg
11x52 kg
Hanging knee raises
3x12
Calf raises (Staand met 1 been)
12xBW + 10 kg
12xBW + 14 kg
12xBW + 16 kg
Abdomonial machine
3x12x50 kg
Calve extension @ legpress
3x12x45 kg
En heb ff lunges geprobeert, voelde super dus die komen er ook in
Comment
-
Originally posted by midget View PostBebben jullie zoveel vrije tijd?? Zit tot 16:10 op sgool. Weet echt niet hoe jullie zoveel tijd kunne besteden aan schema's EN trainen EN di forum.
Doe VWO trouwens; erg jammer dat ik door tijdgebrek nie kan trainen
Als ik je iedere week 1000 euro geef om 3-4 keer te gaan trainen, wedden dat je tijd zat hebt? Prioriteiten en tijd zijn 2 verschillende dingen...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostHeb ik ook gedaan en had zeeën van tijd, waar ben je de rest van je dag dan aan kwijt? Middelbare school en ook Uni for that matter zijn heerlijk, juist vanwege het feit dat je een overvloed aan vrije tijd hebt.
Als ik je iedere week 1000 euro geef om 3-4 keer te gaan trainen, wedden dat je tijd zat hebt? Prioriteiten en tijd zijn 2 verschillende dingen...
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostGoed bezig, mooie kg's al!
Ben je al wat zwaarder aan het worden?
En ja dat weet ik dus niet echt, wat massa betreft gain ik echt moeilijk dit weekend wil ik daarom ook m`n voeding wat bijstellen.
Ook heb ik nog zo`n oude analoge weegschaal dus ik kan verschillen van 3kg wel zien ofzo maar die van 1/2 niet. Moet er nog even eentje kopen. En wat de spiegel zegt, ja.. Voor m`n gevoel wisselt dat ook elke dag, zal zo eens kijken of ik een foto kan maken om te vergelijken
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostNou wat de foto betreft wil niet echt lukken, heb alleen de badkamer spiegel en die is te klein :PI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Vandaag LB gedaan en wat cardio, was beetje ziekig (de hele week al) maar ging best lekker
Leg press:
12x90 KG
3x 12x105 KG
Buikspier oefeningen
Romanian deadlift (Nondeju dat was weer wennen)
5x 5x75 KG
Leg curl
3x 10x45 KG
Hyper extensions
3 sets van 12 met 15KG schijf in knuffelstand
Leg extension (heel licht, is bad voor m`n knieën maar deed het toch ff)
3x 12x45 KG
En nog wat lunges zonder extra gewicht, om ff leeg te maken.
En toen 20min cardio op helling van 6 en snelheid van 5.5
Comment
-
Zoo tijdje niet gepost, trainen gaat wel weer lekker, ben nu echt strict elke dag dat ik er moet zijn in de gym, en weer met plezier.
Tijdje niet echt ge deadlift, vandaag weer eens gedaan.
10x80
6x100
3x110
1x115
Wilde nog wel wat hoger maar zat er niet in, word weer ff trainen
Eind van dit jaar wil ik toch wel 2x m`n BW deadlfiten (raw) en het liefst m`n BW benchen maar dat zit er denk niet in.
Comment
-
Okaay, laten we weer eens wat gaan loggen.
Ik train nu FB, 3 maal in de week, high reps, volledige focus op techniek en het voelen werken van de spieren. Over 2 weken alles naar 8 reps.
Romanian deadlift
12x40 KG (warmup)
12x60 KG
12x60 KG
12x70 KG
Chin ups
12x bw
12x bw
10x bw + 4 partial reps
Standing cable pec fly's
12x8 KG (Per kant)
12x10,5 KG (Per kant)
12x8 KG (Per kant)
Leg press focussed on Quads (benen lopen iets achter)
12x86 KG
12x86 KG
12x90 KG
Dumbell row (machine dit maail)
12x36 KG
12x36 KG
12x33,5 KG
Incline benchpress
12x35 KG
12x37,5 KG
10x40 KG
Dumbell upright row
12x10 KG (per kant)
12x12 KG (per kant)
12x12 KG (per kant)
Hammer curls
12x8 KG (per kant)
12x8 KG (per kant)
Close grip benchpress
12x35 KG
12x35 KG
Calf extension @ legpress
12x74 KG
12x79 KG
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
3 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
5 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment