aktito's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aktito's log

Hier m'n logje, zowel om anderen inzicht te geven in mijn manier van trainen en eten en om voor mezelf m'n terugweg van een langdurige rotblessure (afgescheurde enkelband) te loggen en zo vooruitgang te kunnen blijven nastreven , hoop snel weer op m'n oude niveau te zitten en progressie te kunnen gaan maken!

Hoe ik de komende tijd ga trainen, een zelfgemaakte vorm van UB/LB deels gebaseerd op HCT-12 - maadag&dinsdag train ik 5x5, do&vrijdag 3x8.
    Voeding zit nog enkele weken op onderhoud -600, daarna probeer ik zo schoon mogelijk richting de 80kg te geraken.

Huidige stats, 1,77 ; 75kg @ 14% - 18 jaar.

Vandaag m'n eerste dagje van m'n nieuwe schema dus, verliep eigenlijk nog beter dan verwacht.

Chin ups: 6,5,6,5,5
    Barbell rows: 8x40, 5x45, 2x5x55, 6x55
    Incline dumbbell press: 5x24, 3x5x26, 4x26 (/kant)
    Militairy press: 5x30 , 3x5x32,5, 5x30
    Close-grip bench press: 5x45, 4x5x55

Totale tijd in de gym 60-70 min.
    Voedingsschema volgt asap (nu school tot 19:00..)

Comment

Ik volg ! Succes

Comment

Ik volg uiteraard chef!

Comment

Interessant. Ik zal je ook gaan volgen. Ben erg benieuwd naar je huidige fysiek moet ik zeggen. Misschien een idee om af en toe eens wat foto's te plaatsen?!

Comment

i'm in

Comment

Leuk al die volgers, als mensen tips oid hebben ik hoor niks liever dan goed onderbouwde kritiek
              Originally posted by Damn View Post
              Interessant. Ik zal je ook gaan volgen. Ben erg benieuwd naar je huidige fysiek moet ik zeggen. Misschien een idee om af en toe eens wat foto's te plaatsen?!
              Zal ik gaan doen ! (zodra ik op m'n gewenste % zit uiteraard )

M'n schema

Originally posted by Ma/Di 5x5, Do/Vr 3x8
              Maandag:
              Chin up
              Barbell row
              incline db press
              db shoulder press
              CGBP/Hammer curl

Dinsdag:
              Squat
              romanian deadlift
              shrugs
              calf raises
              hanging leg raises

Donderdag:
              Pull ups
              Low pulley row
              bench press
              militairy press
              Dips (tussen 2 bankjes ipv los ivm schouders..)/Barbell curl

Vrijdag:

Deadlift
              Leg press
              shrugs
              calf raises
              hanging leg raises
              Voeding volgt spoedig, zowel m'n huidige deficit schema als m'n bulk schema voor komende winter (t/m eind februari-begin maart)

Comment

Ben benieuwd wat de ervaren leden van je schema vinden. Denk zelf dat het een degelijk schema is! In ieder geval weer goede inspiratie voor mijn nieuwe schema, wat ik over 4 weken wil gaan starten.

Comment

Vandaag m'n eerste LB-sessie gedaan, na stevige stretch sessie gaan squatten, hoop hier snel weer progressie in te kunnen boeken
                  M'n resultaten vandaag.

Squat: 5x60, 5x70, 5x70 , 5x70, 5x65 (heel rustig en gecontroleerd, alle 70kg setjes gefilmd om de vorm er weer in te krijgen)

Romanian deadlift: 5x60, 5x70, 5x70 , 5x75, 5x75 (zat nog wel flink wat rek op)

Shrugs: 5x60, 5x80 , 5x90, 5x90, 6x90

calf raises (seated) 5x5x60

Hanging leg raises: 5x5x10
                  Totale tijd in de gym: ~70 min, dit moet volgende x sneller maar het filmen van m'n setjes duurde nogal lang

Hopelijk UB, hopelijk geen dikke enkel want zaterdag m'n tweede LB training, bedoeling is uiteraard dat ik lineair progressief ga laden, zal wel snel tegen een limiet aanlopen omdat ik (vergeleken met mijn oude maxes) weer relatief hoog ben begonnen, maar deload tegen die tijd moet wonderen doen
                  Pics volgen spoedig btw !

Comment

kan je die filmpjes misschien uploaden? altijd goed zodat ervaren leden je tips kunnen geven!

Comment

Originally posted by Damn View Post
                      kan je die filmpjes misschien uploaden? altijd goed zodat ervaren leden je tips kunnen geven!
                      Zal er binnenkort wel een paar op zetten maar met mn vorm is weinig mis don't worry maar misschien wel leuk idd, maakt het log iets interessanter om te bekijken

Comment

Vandaag tweede UB training, had erg veel last van m'n schouder bij het wakker worden en helaas ook tijdens de training, bankdrukken ging eigenlijk gewoon slecht daardoor, heb dippen vervangen door rope pulldown- verder top training!
                        PR's zijn dus records sinds ik terug ben van m'n blessure, periode daarvoor tel ik niet mee
                        M'n setjes:
                        Chin ups: 6, 7(PR), 6,6,5
                        Low Pulley row: 5x65, 5x75, 5x80, 5x80, 10x60
                        Bench press: 5x50 , 5x60, 5x65, 5x65, 4x65
                        Militairy press: 30x5 ; 32,5x5 ; 32,5x5 ; 35x5 (PR) ; 35x5
                        Triceps Pushdown/Incline bicep curls: 40x10 / 12x10 4 setjes lang, armen wil ik uberhaupt iets hoger houden qua herhalingen (8-10).

Comment

Na tennissen zaterdag last van m'n knie gekregen op de volgende plek.

(Gelukkig niet mijn benen maar even een voorbeeld-plaatje gezocht )
                          Instabiel gevoel in m'n knieen, wel pijnloos verder maar erg vervelend continu met een instabiel gevoel te lopen, inmiddels vanwege corrigerend lopen ook weer last van m'n buitenste enkelband gekregen (Gaat om linkerbeen)
                          Vanmiddag 13:40 dus een bezoekje huisarts, kijken wat hij ervan vindt.

Blijf bezig aan m'n benen zo terwijl ik juist sta te springen om flink vooruit te gaan met squatten, toch een beetje m'n favo oefening..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X