Nou daar ben ik weer.....
Ik heb mijn opleiding afgerond en ben nu weer bezig met de volgende.
ook ga ik weer beginnen met een kuur, die start volgende week.
het is nog wel allemaal passen en meten met de tijden voor studie en training.. ook wil ik graag 1 dag in de weekenden werken maar dit lukt niet altijd, dus vandaar dat ik de laatste tijd minder actief was en nog eigenlijk minder actief ben.
Sinds mijn nieuwe opleiding is begonnen ben ik bezig met ud2.0 cut (6 weekjes).. alles gaat tot nu toe wel goed, ik moet binnenkort weer even nieuwe broeken halen omdat mijn maat 36 veeelste groot is geworden.
Ook hebben mijn mede klasgenoten de wedstrijd pics gezien en vroegen me of ik nog steeds zo was, dat antwoordt luide *nee*.
Nu wil ik weer terug naar 6 a 7%, ook gewoon om even te 'showen' en omdat ik volgend jaar door marjolein begeleidt wil worden naar een eventuele wedstrijd en ik geen zin heb om daar aan te komen met 12%-13%.
Mijn grootste probleem is mijn core, daar bevindt zich het meeste vet.
Mijn vet% zal rond de 12% zijn maar exact weet ik niet.
Zoals ik zei wil ik weer een kuur doen en die wil ik volgende week starten.
Na die kuur wil ik het rustig aan doen kwa AAS, wellicht zal ik sommoge middelen voor lange tijd gebruiken maar geen AAS..
mijn kuur zal bestaan uit:
0-6 week: 45mg winny e.d
0-12 week: 300mg test e/w
0-12 week 500mg mast e/w
0-14 week: 20mg nolva
0-onbekend week: max 75 mcg T3
0-5 week: clen max 80mcg (3 dagen in de week op depletion dagen)
6-12 week: clen max 80mcg 2 weeks on/off
de eerste 5 weken zal ik ud2.0 volgen, na die 5 weken mijn oude wedstrijd schema kwa voeding met 1 refeed als het fysiek het toelaat dit van week 6 tot 12...
als de resultaten er nog niet zijn kan ik de kuur doortrekken naar 14 weken maar ik denk dat het onnodig is.
T3 is onbekend tot wanneer ik ga nemen, wellicht afbouwen en in week 10 bij 12,5mcg zijn en van daaruit 6,75mcg voor nog eens 1-3 maanden nemen.
Laat de shredness beginnen!!
#cuts4thesluts.
Ik heb mijn opleiding afgerond en ben nu weer bezig met de volgende.
ook ga ik weer beginnen met een kuur, die start volgende week.
het is nog wel allemaal passen en meten met de tijden voor studie en training.. ook wil ik graag 1 dag in de weekenden werken maar dit lukt niet altijd, dus vandaar dat ik de laatste tijd minder actief was en nog eigenlijk minder actief ben.
Sinds mijn nieuwe opleiding is begonnen ben ik bezig met ud2.0 cut (6 weekjes).. alles gaat tot nu toe wel goed, ik moet binnenkort weer even nieuwe broeken halen omdat mijn maat 36 veeelste groot is geworden.
Ook hebben mijn mede klasgenoten de wedstrijd pics gezien en vroegen me of ik nog steeds zo was, dat antwoordt luide *nee*.
Nu wil ik weer terug naar 6 a 7%, ook gewoon om even te 'showen' en omdat ik volgend jaar door marjolein begeleidt wil worden naar een eventuele wedstrijd en ik geen zin heb om daar aan te komen met 12%-13%.
Mijn grootste probleem is mijn core, daar bevindt zich het meeste vet.
Mijn vet% zal rond de 12% zijn maar exact weet ik niet.
Zoals ik zei wil ik weer een kuur doen en die wil ik volgende week starten.
Na die kuur wil ik het rustig aan doen kwa AAS, wellicht zal ik sommoge middelen voor lange tijd gebruiken maar geen AAS..
mijn kuur zal bestaan uit:
0-6 week: 45mg winny e.d
0-12 week: 300mg test e/w
0-12 week 500mg mast e/w
0-14 week: 20mg nolva
0-onbekend week: max 75 mcg T3
0-5 week: clen max 80mcg (3 dagen in de week op depletion dagen)
6-12 week: clen max 80mcg 2 weeks on/off
de eerste 5 weken zal ik ud2.0 volgen, na die 5 weken mijn oude wedstrijd schema kwa voeding met 1 refeed als het fysiek het toelaat dit van week 6 tot 12...
als de resultaten er nog niet zijn kan ik de kuur doortrekken naar 14 weken maar ik denk dat het onnodig is.
T3 is onbekend tot wanneer ik ga nemen, wellicht afbouwen en in week 10 bij 12,5mcg zijn en van daaruit 6,75mcg voor nog eens 1-3 maanden nemen.
Laat de shredness beginnen!!
#cuts4thesluts.
Comment