Wel grappig. Deze week neem ik het er wat van. Ik slaap veel, sport niet, eet ook niet goed (pizza, lasagna, pastas, boterham met hambuger etc). Toch,..hoe raar het ook klinkt;..ik zie mijn spieren gewoon bijna groeien en mijn vetpercentage stijgt niet (veel). Ik denk dat nu in rust en overschot aan kcal de inspanningen die ik afgelopen 6 maanden gezaaid heb (heb erg zwaar en erg veel getraind), nu kan oogsten. Zou dat kunnen?
Bilo log
Collapse
X
-
Originally posted by Bilo View PostWel grappig. Deze week neem ik het er wat van. Ik slaap veel, sport niet, eet ook niet goed (pizza, lasagna, pastas, boterham met hambuger etc). Toch,..hoe raar het ook klinkt;..ik zie mijn spieren gewoon bijna groeien en mijn vetpercentage stijgt niet (veel). Ik denk dat nu in rust en overschot aan kcal de inspanningen die ik afgelopen 6 maanden gezaaid heb (heb erg zwaar en erg veel getraind), nu kan oogsten. Zou dat kunnen?17 Jaar 190CM 76KG
Comment
-
Originally posted by quibus View PostMoet je nagaan als je die hele week veel had gegeten maar dan gezond, ik snap niet zio goed waarom je in een deload week allemaal meuk gaat eten.
Dat zou ik juist doen als je gewoon knalhard traint..wel lekker dat het nu goed gaat.....Maar Heb je helemaal gelijk in quibus. Maar ik weet van mezelf na al die jaren inmiddels dat ik gewoon niet de discipline heb om een jaar lang goed te eten. Daar kan ik om janken, boos worden of mezelf verwijten. maar zo is het eenmaal. Dus nu weekje gezondigd en nu weer paar maanden vol er tegen aan. Goed eten en goed trainen. Heb ook weer zin in.
You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostHey leuk dat je mn log volgt....Maar Heb je helemaal gelijk in quibus. Maar ik weet van mezelf na al die jaren inmiddels dat ik gewoon niet de discipline heb om een jaar lang goed te eten. Daar kan ik om janken, boos worden of mezelf verwijten. maar zo is het eenmaal. Dus nu weekje gezondigd en nu weer paar maanden vol er tegen aan. Goed eten en goed trainen. Heb ook weer zin in.
Succes de komende tijd!
Comment
-
Originally posted by Tonijnvreter View PostIk denk dat dat wel kan, omdat je nu wel rust en die andere tijden overtrained was, maar dit is maar een losse flodder.
Originally posted by Bilo View PostWel grappig. Deze week neem ik het er wat van. Ik slaap veel, sport niet, eet ook niet goed (pizza, lasagna, pastas, boterham met hambuger etc). Toch,..hoe raar het ook klinkt;..ik zie mijn spieren gewoon bijna groeien en mijn vetpercentage stijgt niet (veel). Ik denk dat nu in rust en overschot aan kcal de inspanningen die ik afgelopen 6 maanden gezaaid heb (heb erg zwaar en erg veel getraind), nu kan oogsten. Zou dat kunnen?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
-
Vandaag zwaar dagje. Na werk naar beverwijk gereden. Vriend van me bezocht op brandwondencentrum. Wat een ellende daar. vreselijk. Mensen zien liggen die voor 70% over hun lichaam verbrand zijn en daarom in coma gehouden worden omdat ze anders de pijn niet aankunnen. Wat een doffe ellende. En dan mn maat over zn gezicht verbrand. Pffff ben net uur gaan boksen om ff alles eruit te werken en zweten. pfffYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostVandaag zwaar dagje. Na werk naar beverwijk gereden. Vriend van me bezocht op brandwondencentrum. Wat een ellende daar. vreselijk. Mensen zien liggen die voor 70% over hun lichaam verbrand zijn en daarom in coma gehouden worden omdat ze anders de pijn niet aankunnen. Wat een doffe ellende. En dan mn maat over zn gezicht verbrand. Pffff ben net uur gaan boksen om ff alles eruit te werken en zweten. pfff17 Jaar 190CM 76KG
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostHey leuk dat je mn log volgt....Maar Heb je helemaal gelijk in quibus. Maar ik weet van mezelf na al die jaren inmiddels dat ik gewoon niet de discipline heb om een jaar lang goed te eten. Daar kan ik om janken, boos worden of mezelf verwijten. maar zo is het eenmaal. Dus nu weekje gezondigd en nu weer paar maanden vol er tegen aan. Goed eten en goed trainen. Heb ook weer zin in.
snap ik bilo ik vind dat ook niet fijn, maar waarom doe je dan niet 1x per week een junkdag/maaltijd, lekker om effe te snaaien en goed motivatie om de rest vd week je schema dubbel zo goed aan te houden.
ps ik gebruik nu dyunobet als dieeetist, ideaal en nog geen moment behoefte gehad om te cheaten.
Comment
-
Originally posted by quibus View Postik volg alles
snap ik bilo ik vind dat ook niet fijn, maar waarom doe je dan niet 1x per week een junkdag/maaltijd, lekker om effe te snaaien en goed motivatie om de rest vd week je schema dubbel zo goed aan te houden.
ps ik gebruik nu dyunobet als dieeetist, ideaal en nog geen moment behoefte gehad om te cheaten.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-