Omw training. Straks eerste logje
JimmyFloyd's Logje !
Collapse
X
-
Week 1 : Log 1 :
------------------------------------------------------------------
Front squat (Gewichtschijf tegen borst aan houden) : 3 x 10 x 20KG
Opmerking: Normaal gesproken hoort dit een normale squat te zijn. Aangezien ik die beweging nog niet kan maken, raad mn fysio aan om deze oefening te doen om de squat te leren. Ik wil eerst de vorm perfect hebben, en dan ga ik focussen op gewicht bij de squat.
RDL (Romanian deadlift) :
Set 1 : 10 x 40kg
Set 2 tm 4 : 10 x 50 kg (PR)
Opmerking : Bij alle oefeningen reken ik stang niet mee in gewicht. 10x50 kg kon ik net aan, volgende keer wat lager in reps en dan voor 55kg gaan!
Leg press :
Set 1 : 20x160KG
Set 2 : 15x180KG
Opmerking : Ging heerlijk. Volgende keer proberen 2x20x180KG
Leg extension :
Set 1 : 12x50
Set 2 : 12x55
Set 3 : 12x60
Opmerking : Leg extensions staat eigenlijk niet in mn schema, maar omdat ik met de squat eigenlijk amper me benen train, en meer met de vorm bezig ben, heb ik er voor gekozen om deze oefening er bij te doen.
Leg curl :
set 1 : 20x45
set 2 : 15x50 (erg zwaar)
Opmerking : Volgende keer proberen 2 setjes te doen van 20x50.
Calf raise (staand) : Deze oefening heb ik altijd in het verleden met de smith machine gedaan. Die is helaas defect in mn gym momenteel. Ik probeerde het zonder de smith machine met opstapje, maar als je redelijk gewicht wilt hebben, kan je heel makkelijk naar achter vallen. Deze oefening niet gedaan maar als alternatief op de leg press, me voeten helemaal onder gezet, en toen mn kuiten gepakt. 3x10x150.
Hanging leg Raises :
2 x 20
Crunches :
1 x 20
1 x 30
Morgen 2de logje, upperbody trainen . Erg veel zin in. Fijne avond gasten !
Comment
-
Originally posted by Gus View PostVeel succes Jimmy. Ik zou toch de leg extentions er uit halen en je wat meer op squat concentreren
Comment
-
Dat lijkt mij ook inderdaad. Daarnaast kan je standing calve raise prima uitvoeren met een verhoging. Ga hierbij ietsje door je knieën waardoor je een beetje voorover leunt. probeer dan heel goed je evenwicht te bewaren (ikzelf heb hier echt totaal geen moeite mee, maar misschien anderen wel) en dan langzaam omhoog 2 seconden op spanning houden en langzaam naar beneden. Dan ben je met een paar kilo's wel even zoet.
Comment
-
Originally posted by NickP View PostDat lijkt mij ook inderdaad. Daarnaast kan je standing calve raise prima uitvoeren met een verhoging. Ga hierbij ietsje door je knieën waardoor je een beetje voorover leunt. probeer dan heel goed je evenwicht te bewaren (ikzelf heb hier echt totaal geen moeite mee, maar misschien anderen wel) en dan langzaam omhoog 2 seconden op spanning houden en langzaam naar beneden. Dan ben je met een paar kilo's wel even zoet.
Comment
-
Je kan het nu meteen al proberen gewoon staand zonder gewicht en zonder verhoging, voer de oefening maar eens rustig uit met gestrekte knieën en dan een keer met knieën wat gebogen en naar voren leunend met je lichaam. Als het goed is voel je meteen verschil.
Comment
-
Originally posted by NickP View PostJe kan het nu meteen al proberen gewoon staand zonder gewicht en zonder verhoging, voer de oefening maar eens rustig uit met gestrekte knieën en dan een keer met knieën wat gebogen en naar voren leunend met je lichaam. Als het goed is voel je meteen verschil.
Comment
-
Was van plan later op de avond zoals gewoonlijk mn training te pakken. Alleen was ik vergeten dat de sportscholen eerder gesloten zijn ivm de feestdagen. Hierdoor niet kunnen trainen in de sportschool volgens schema.
Thuis maar met dumbells geprobeerd zo optimaal mogelijk te trainen. Ging opzich wel lekker. Morgen rustdag dus overmorgen weer een goede log!
Fijne feestdagen iedereen x!
Comment
-
Gasten.
Ik ben gestopt met het loggen van m'n trainingen, omdat ik weinig tijd heb om alles precies bij te houden en vervolgens nog na m'n trainingen hier te plaatsen. Ik heb daarom maar besloten om elke 4 weken een foto te plaatsen. Hierbij foto 1:
Zit er over na te denken om naast mn 4daags ub/lb schema nog een armen training toe te voegen, aangezien ik vind dat mn armen niet zo lekker groeien. Alleen weet ik niet of dit slim is om te doen ....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment