JimmyFloyd's Logje !

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JimmyFloyd's Logje !

    Yo Gasten!

    Ik ben nu zo een 2 maanden hard bezig met bodybuilding. Ik heb nu zo ongeveer 6 weekjes een voedingsschema en trainingsschema gekregen, die in elkaar gezet zijn door Dyno. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij aan het trainingsschema niet gehouden heb, en te graag naar de sportschool ging.

    Aan het voedingsschema heb ik mij wel gehouden, en dat bevalt mij prima. Ik zie kleine progress maar wil me nu veel en veel meer op kracht gaan focussen. Ik vind zelf dat ik bijna geen progress met kracht gemaakt hebt, en ik ga me nu de aankomende 6 weken meer focussen op kracht. Overigens ga ik mij nu wel aan het 4-daags trainingsschema van Dyno houden, hier zal ik vanaf maandag mee beginnen, en dan begin ik ook met loggen.

    Nog even wat stats:
    -Net 17 jaartjes oud
    -188 cm
    -79 KG
    - VP ong 23%

    Hier de link naar mijn voedingsschema en trainingsschema :
    https://docs.google.com/document/d/1...qR0TNJcjY/edit

    Ciao!

  • #2
    6 weken op kracht? Zo werkt dat helaas niet.

    Je moet de mods vragen of je log verplaatst kan worden. Die hoort in het subforum Trainingslogjes te staan.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

    Comment


    • #3
      Natuurlijk blijf ik me focussen op kracht, maar ik bedoel dat ik de aankomende 6 weken veel meer op kracht ga focussen dan voorheen. Na die 6 weken blijf ik me natuurlijk ook op kracht focussen, maar ik ga dit schema 6 weken volgen, vandaar dat het verkeerd begrepen is.

      Ik zal de mods het idd even vragen!


      Originally posted by inferno_0666 View Post
      6 weken op kracht? Zo werkt dat helaas niet.

      Je moet de mods vragen of je log verplaatst kan worden. Die hoort in het subforum Trainingslogjes te staan.

      Comment


      • #4
        Ik denk dat je wat te ongeduldig bent Bodybuilding en Powerlifting zijn langzame sporten. Op zes weken tijd zul je simpelweg niet heel veel verandering zien. Hoeveel kg ben je eigenlijk aangekomen? En denk je niet dat je resultaat misschien wel tegenvalt omdat je je niet aan het schema van dynobet hebt gehouden?

        Het heeft naar mijn mening dan ook geen zin om eerst zes weken te bodybuilden en als het resultaat tegenvalt over te stappen op kracht. Weliswaar zul je bij krachttraining eerder progressie zien (wss til je iedere week ergens wel iets meer of iets vaker), maar ook dat is een langzaam proces. Dus tenzij je kracht leuker vindt, zou ik gewoon blijven bodybuilden.

        Ik denk dat je meer op de lange termijn moet denken en op de kortetermijn realistische doelen moet stellen.
        Ik doe een gok

        Comment


        • #5
          Ongeduldig ben ik niet. Ongv 1 kg aangekomen. Waar staat dat mijn resultaat tegenvalt? Ik ben opzich best tevreden met het geen dat ik behaald heb tot nu toe. Alleen vind ik dat ik erg weinig til, en dat hier bijna geen progressie in zit. Vandaar dat ik een logje gestart heb voor wat motivatie, en hierdoor kan ik mijn stats ook beter bijhouden. En er staat nergens dat ik van bodybuilding overstap naar kracht. Tuurlijk blijf ik gewoon m'n voedingsschema volgen, maar ik wil wat meer gaan focussen op kracht dan voorheen.

          En ik denk zeker op lange termijn. Alleen nogmaals snap ik niet waar jij vandaan haalt dat mn resultaat tegenvalt tot nu toe, en dat ik van bodybuilding overstap naar powerlifting. Er worden te snel conclusies getrokken op dit forum valt me op sorry

          Originally posted by Pren View Post
          Ik denk dat je wat te ongeduldig bent Bodybuilding en Powerlifting zijn langzame sporten. Op zes weken tijd zul je simpelweg niet heel veel verandering zien. Hoeveel kg ben je eigenlijk aangekomen? En denk je niet dat je resultaat misschien wel tegenvalt omdat je je niet aan het schema van dynobet hebt gehouden?

          Het heeft naar mijn mening dan ook geen zin om eerst zes weken te bodybuilden en als het resultaat tegenvalt over te stappen op kracht. Weliswaar zul je bij krachttraining eerder progressie zien (wss til je iedere week ergens wel iets meer of iets vaker), maar ook dat is een langzaam proces. Dus tenzij je kracht leuker vindt, zou ik gewoon blijven bodybuilden.

          Ik denk dat je meer op de lange termijn moet denken en op de kortetermijn realistische doelen moet stellen.

          Comment


          • #6
            Wellicht heb ik je dan verkeerd begrepen. Ik dacht dat je ontevreden was met je resultaat, omdat je zei: "ik zie kleine progress" en "ik vind zelf dat ik bijna geen progress met kracht gemaakt heb". Daardoor kwam je ontevreden over, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Sorry

            Maar wat heb je nu in gedachten dan? UB/LB van dynobet en dan lagere repranges?
            Ik doe een gok

            Comment


            • #7
              Maakt niet uit man :P

              Mn trainingsschema staat in mn eerste post in die link. Ik ben van plan om om de week mn gewicht te verhogen. Dus als ik mn gewicht verhoog, ga ik wat lager in reps. Dan wil ik de week daarop hetzelfde gewicht tillen maar dan hoger in reps. Als ik hoger in reps gehaald heb, zal ik die week daarop het gewicht weer omhoog gooien.

              Het kan natuurlijk ook anders lopen, maar dit is hoe ik het in gedachte heb op dit moment.

              Originally posted by Pren View Post
              Wellicht heb ik je dan verkeerd begrepen. Ik dacht dat je ontevreden was met je resultaat, omdat je zei: "ik zie kleine progress" en "ik vind zelf dat ik bijna geen progress met kracht gemaakt heb". Daardoor kwam je ontevreden over, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Sorry

              Maar wat heb je nu in gedachten dan? UB/LB van dynobet en dan lagere repranges?

              Comment


              • #8
                Als je meer het accent op powerliften wil leggen, om sterker te worden is het maybe ook leuk om even je 'kracht stats' te vermelden, dus je 1 rep maximaal op alle compounds

                Comment


                • #9
                  Originally posted by
                  Hier de link naar mijn voedingsschema en trainingsschema :
                  [URL
                  https://docs.google.com/document/d/1leB1_cG-mJMjIUKuFLFWItQwbKNS3yU60qqR0TNJcjY/edit[/URL]

                  Ciao!

                  nog ff een vraagje... zie dat je 17 bent... gaan je ouders al dat eten voor je kopen? zitten redelijk dure producten bij zoals die verse zalmfilet..

                  Comment


                  • #10
                    Stats zie je vanaf maandag. En ik werk zelf dus ik koop al mn eten. Mn moeder is Gelukkig wel lief genoeg dus die maakt alles voor me .

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by JimmyFloyd View Post
                      Stats zie je vanaf maandag.
                      Okay , ben benieuwd..

                      Comment


                      • #12
                        Succes gozer!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Dexie View Post
                          Succes gozer!
                          Thanks Dexie !

                          Comment


                          • #14
                            Je logje is verplaats naar de training logjes.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dynobet View Post
                              Je logje is verplaats naar de training logjes.
                              Thanks Dyno

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X