help me aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

waar heb jij het nou over ???
    bulken is makkelijker als cutten hoor

na een tijdje cutten wordt het automatisme en dat is geen dicilpine
    Who's the Chef

Comment

als ik enorm moe ben, zoals nu! heb ik wel ff discipline nodig om niet op bed te gaan liggen, maar naar beneden te gaan, waar het koud is, en kwark te gaan maken. En eten als je neit echt honger hebt is niet altijd een pretje.

Slaap lekker, grtz
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

En daar kan ik tegenwoordig over meepraten Ik ben het met je eens David, al gaat het me nu nog goed af. Mijn grote angst ligt echter nog voor me; de zomer! Meegenomen boterhammen worden klef, meegenomen water wordt lauw maar vooral, ik heb dan echt veel minder trek! En om me dan aan zo'n bulkdieet te houden inplaats van mezelf volstoppen met ijs. Bikkelen!

Comment

afvallen

hey

"gezond" afvallen is niet makkelijk net wat david zegt gaat het alleen samen met een goed voedingsschema.Ik spreek uit ervaring ben nu bijna drie jaar bezig maar er is wel op een gezonde manier al 52 kilo van af en kwa spiermassa ben ik wel blijven groeien .dus met motivatie een een goed schema moeten het lukken

grt patrick

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X