fatburners ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fatburners ?

Hej mensen ik heb een vraagske.

Ik heb namelijk binne een maand (en half) een medische test voor het leger. Het probleem is als je goed wilt zitte moet je tussen 13-15 BMI hebben. Heb ik dus niet. Ik zit rond de 18 (ik kwam van 21). Dus die 15 is niet te halen in een maand tijd (want afvallen heb je zeker een jaar nodig). Ik zou nog wel graag de 16-17 willen halen.

Probleem 1: ik wil blijven powertrainen (ik val niet af want spiermassa weegt meer)
    Probleem 2: niet genoeg tijd
    Probleem 3: Ik neem (xtreme drive en bcaa's van first-class)

Nu ik heb van iedereen goede resultaten gehoord van die fat-burners, uiteraard moet je dan goed trainen.

Nu de vraag is, kan dat kwaad als ik dat met die 2 anders combineer?

Greetz
    Mikie

Alvast bedankt

Originally posted by Michael88 View Post
    Hej mensen ik heb een vraagske.

Ik heb namelijk binne een maand (en half) een medische test voor het leger. Het probleem is als je goed wilt zitte moet je tussen 13-15 BMI hebben. Heb ik dus niet. Ik zit rond de 18 (ik kwam van 21). Dus die 15 is niet te halen in een maand tijd (want afvallen heb je zeker een jaar nodig). Ik zou nog wel graag de 16-17 willen halen.

Probleem 1: ik wil blijven powertrainen (ik val niet af want spiermassa weegt meer)
    Probleem 2: niet genoeg tijd
    Probleem 3: Ik neem (xtreme drive en bcaa's van first-class)

Nu ik heb van iedereen goede resultaten gehoord van die fat-burners, uiteraard moet je dan goed trainen.

Nu de vraag is, kan dat kwaad als ik dat met die 2 anders combineer?

Greetz
    Mikie

Alvast bedankt
    13-15 bmi? is dat niet al vreselijk ondergewicht? Ik neem aan dat je bf% bedoelt?
    3% vet zou best te doen zijn in een maand. het is maar wat je ervoor over hebt.

Welke fatburner wil je nemen? Legaal of illegaal?

En je vraag is wat onduidelijk... Niet echt een goede nederlandse zin
    Last edited by Genjuro; 12-04-2007, 08:48.
    the one and only tabata overlord

Comment

neje ik bedoel BMI= body mass index. En inderdaag van waar haalde ik dat cijfer haha :d. Sr het is nog vroeg.

Ik weeg 101 kilo
      Lengte 1.88

1.88 x 1.88 = 3.76
      101/3.76 = 26.86 BMI

bmi moet tussen de 20-25 zijn. Dus om 25 te halen moet ik 93 wegen (8 kilo afvallen)

Ik zal men vraag herformuleren

Ik zou graag legale fatburners willen nemen ( ik weet nog niet welke) Maar de vraag is ik neem al bcaa's en dan nog xtreme drive (spiergroei pomp etc). Mag je dat combinere?

Sorry voor de slechte zinsbouw :d
      Last edited by Michael88; 12-04-2007, 09:33.

Comment

Nee het kan geen kwaad. Deze legale fatburners geven puur een energie boost welke je gebruikt om harder en intensiver te trainen/ cardioen.

Comment

Zelf vind ik dat je dat ook kan halen zonder fatburners, fatburners zijn goed als je al heel laag in je bf zit om dan net de kleine beetjes weg te halen laat maar zeggen. Zou gewoon even lekker cardioen en kijken hoever je komt..

grtz.
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Je BF en BMI hangt ook van de functie (cluster) waarvoor je hebt gesoliciteerd.
            Het belangrijkst is dat je geen overgewicht hebt want dan mag je gelijk naar huis.(en mag je over 1 jaar weer proberen)
            Ik zou geen fatburners gebruiken gewoon veel cardio toen ik mijn keuring had heb ik veel RPM gedaan.(ook handig voor de fiets test)

Comment

natuurlijk kan je het halen zonder fatburners (volledig akkoord), maar dat duurt natuurlijk langer. Ik heb nog een maand voor 7 kilo (hoeft niet perse maar dan zit ik op 25) aftevallen. die fiets test ben ik al volledig in voorbereid. Maar het probleem is gewoon ik val niet meer af wegens groei in spiermassa.

Comment

Maar het probleem is gewoon ik val niet meer af wegens groei in spiermassa. ?
                Die snap ik niet helemaal
                Last edited by Markos; 12-04-2007, 15:35.

Comment

- spieren wegen meer dat vet.

Mijn vet gaat wel weg en spieren komen bij (is goed). Maar het probleem daarbij is ik verlies dan geen gewicht. Ik kom alleen maar bij.

Snappie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X