Vet verbranden tijdens je werk ;-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet verbranden tijdens je werk ;-)

Gewoon als fait-divers: Ik heb vorige week de hele week lopen sleuren met flight-cases en rollen kabel, heffen, duwen, trekken, hijsen, hoog laag, in uit, en ik moet zeggen dat dat zowat de beste work-out is geweest die ik ooit gedaan heb. Je bent de hele dag bezig met een matige tot zware inspanning dus vetverbranding is top, en van al dat sleuren en hijsen worden de spieren ook lekker opgepompt, wat wil je nog meer. Tis eigenlijk zo simpel als wat he, ik heb nu een aantal jaar een kantoorjob gehad, elke dag aan een pc werken, heel de dag op je luie reet, veel eten om de verveling te verdrijven en onderwijl verbruik je nul komma nul kalorieen, niet moeilijk dat een mens dan vet ophoopt. Een actievere job, das fitness waar je voor betaald word.

jah zoo kan je het ook zien indd.
    one goal: power and mass

Comment

Er gaat duidelijk een hele nieuwe wereld voor je open hahaha.
      Who's the Chef

Comment

verbranden

Je verbrand inderdaad lekker meer vet.
        Maar wat betreft spier opbouw word er verteld dat je bij zware arbeid minder spier opbouw krijgt omdat je spieren dan te weinig rust krijgen.
        Nu zal dat voor een ieder wel weer verschillend zijn.

sucsses.

Comment

Lijkt mij dat je als je zwaar werk doet het moeilijker is je spieren door training een groei prikkel te geven.
          Who's the Chef

Comment

Dus lekker op je luie reet zitten na een superintensieve training is supervoordeling, je speiren kunnen lekker de hele dag herstellen en groei je meer!
            Knallen Knallen Knallen

Comment

Kortom, het beste is 1 dag het zware werk, andere dag een kantoorbaan.

Miss iets om 2 parttime jobs te nemen voor de afwisseling?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X