Aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aankomen

Sorry als dit het verkeerde forum is, ben hier nieuw en moet t nog een beetje uitzoeken...

Mijn vraag is: Ik ben 16 jaar, en ik heb erg weinig vet... voel me daardoor niet op me gemak als ik ga zwemmen of andere dingen... ik ben best lang... ik geloof 185 en heb lange armen... mijn biceps zijn best gespierd voor mijn doen... maar ik wil graag wat meer vet... ik eet al heel veel, en gezond ook... eet heel veel fruit, bruin brood enz.. maar zijn er geen middelen die je kan kopen om sneller aan te komen... want er komt momenteel geen gram aan door mijn snelle stofwisseling... Als die middelen er zijn, waar kan je die kopen en wat is het beste of het goedkoopste en is het wel goed voor me?

Alsvast bedankt!!

Originally posted by mk90 View Post
    Sorry als dit het verkeerde forum is, ben hier nieuw en moet t nog een beetje uitzoeken...

Mijn vraag is: Ik ben 16 jaar, en ik heb erg weinig vet... voel me daardoor niet op me gemak als ik ga zwemmen of andere dingen... ik ben best lang... ik geloof 185 en heb lange armen... mijn biceps zijn best gespierd voor mijn doen... maar ik wil graag wat meer vet... ik eet al heel veel, en gezond ook... eet heel veel fruit, bruin brood enz.. maar zijn er geen middelen die je kan kopen om sneller aan te komen... want er komt momenteel geen gram aan door mijn snelle stofwisseling... Als die middelen er zijn, waar kan je die kopen en wat is het beste of het goedkoopste en is het wel goed voor me?

Alsvast bedankt!!
    je pakt een blender en het voedingssuplement weightgainer. gooit er het aantal hoeveelheid weightgainer in en goed veel koekjes met vet of suikers en de blender aan en hoppa extra veel koolhydraten en vetten. en af en toe gewoon naar de pizza tent?
    pizza zitten volgens mij best minder slechte vetten plantaardig enzo?
    maar dat kan ik ook verkeerd zien.

Comment

Omdat je een snelle stofwisseling hebt zal je heel veel moeten eten voordat je echt vet aan gaat zetten. Weightgainers bij de dagelijkse voeding plaatsen kan een goede oplossing zijn..

grtz.
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X