vermageren met de loopband

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vermageren met de loopband

hey

kben een meisje van 15 jaar ben reeds 5 kilo afgevallen maar er moet er nog 10 af .
    naar de fitness ga ik niet graag en buiten lopen is erg koud en het is vroeg donker daarom heb ik besloten om een loopband aan te schaffen. wel nog een beetje sparen
    is de loopband aangenaam om op te lopen en is het geschikt om af te vallen?
    alvast bedankt

Ik vind lopen op een loopband wel ok doe het zelf ook veel , mijn vrouw wilde er ook een kopen maar die krengen zijn zo duur dat we maar een hometrainer(fiets) hebben aangeschaft misschien is dit ook een optie voor je.

Comment

Ik denk dat een abonnement op de sportschool beter is. Het is op de korte termijn sowieso goedkoper en op de lange termijn blijf je ook beter in shape en conditie.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

True, ik zou ook fitnessabbo'tje pakken. Met krachttraining krijg je zoiezo een beter figuur, en elke pond spiermassa verbrand 50kcal per dag extra, zonder inspanning. Ergo: je stofwisseling gaat erop vooruit, en je valt nog sneller af.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X