Lovehandles

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lovehandles

Hey allemaal,

Ik ben nu meer dan een jaar bezig met vooral veel krachttraining...

Ik ben zeer tevreden over mijn armen/benen/kuiten etc etc.. maar mijn buikje daar zit ik nog mee. Ik wil best gaan hardlopen, maar eerlijk gezegd ben ik niet zo'n erge hardloper.. heb ook veel gelezen dat meestal krachtsporters breed en zwaarder zijn.. en dus meer gewicht moeten mee sjouwen.. dat dat dus bijna niet te doen is en dat hardlopers vooral dun zijn een smal lichaam hebben.. dus kwa spieren niet veel mee hoeven te sjouwen.. dus makkelijkere lopers zijn.

Ik ben vrij breed gebouwd voor een vrouw.. alleen ja Ik krijg de lovehandles er niet af.. Zijn er nog mensen hier die er tips hebben om deze lovehandles aan te pakken? Het vet gaat wel in het midden weg, maar aan de zijkanten bijna tot haast niet

Alvast bedankt

Cutten of cardio zijn toch echt de beste opties om dat vet kwijt te raken. Wellicht kun je fatburners pakken, maar ook daarmee moet je op je voeding letten en de meesten komen er teleurgesteld van terug.
    En hoewel de hardlopers meestal dun zijn wil dat niet zeggen dat je dat moet zijn. De sterkste ophaler weegt ook ergens in de 90 geloof ik, en die doet het ook in de cut. Zelfde geldt voor Genjuro, die weegt 108kg geloof ik en dit gaat ook interval rennen. Hoe meer gewicht je mee moet nemen hoe intensiever en dus hoe beter je conditie ervan wordt.
    Ik hou er ook niet van, maar zodra de zomer in beeld is ga ik er toch ook aan geloven, het is namelijk gewoon een hele goede manier.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Enige manier is het vet% laten zakken. En de buik + Lovehandles zijn nu eenmaal de laatste gebieden waar het pas zichtbaar verdwenen is. En daarom het moeilijkst/tijdrovende dat er is.

Comment

Je dieet is bepalend. Ik weet niet precies tot hoever je in BF als vrouw moet zakken maar voor een man is dat toch al gauw tot 10-15%. Ik gok dat dat bij een vrouw rond de 18-20% is, maar pin me er niet op vast! Het beste is gewoon de spiegel te gebruiken en iedere week even te kijken wat je progressie is.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Dacht bij een vrouw 12-17%. Vrouwen zitten hoger in het vet, maar niet zo hoog Ophaler

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Dacht bij een vrouw 12-17%. Vrouwen zitten hoger in het vet, maar niet zo hoog Ophaler
            12% tot 17% voor vrouwen? Dacht ik dus niet he?? Tenzij ze actief aan wedstrijden meedoen ja..dan mogen ze offseason rond de 10 tot 15 % staan. Maar om wat lovehandles kwijt te raken hoeven ze dus echt niet zo drastisch te cutten maat! Da's ook slecht voor hun hormoonhuishouding die helemaal anders werkt dan die van ons mannen. Zo heeft de natuur dat ook bedoeld. Vergeet niet dat ze dan ook veel vet in hun gezicht kwijt raken en dan krijgen ze hardere gelaatstrekken! Ik ken weinig vrouwen die daar op zitten te wachten...jij wel?
            Last edited by de sterkste ophaler; 21-12-2007, 19:25.

Comment

Ken een semi-prof wielrenster met 8% en is niks mis mee

Comment

Daarzeg je het al...prof. Daar hoor je de topic startster helemaal niet over. Ze wil wel WAT vet kwijt..niet droog trainen neem ik aan. Laat haar dat zelf maar bepalen. Volgens mij is 18% meer dan afdoende.

Comment

fit meisje zie threat paar pagina's hieronder(q and a to get ripped)

Comment

Dieet en cardio. Dat is de sleutel, let wel je hebt discipline nodig, se.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X