Bierbuik weg !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bierbuik weg !

Ik heb een redelijk zware periode achter de rug en het gevolg hiervan is een bierbuik! Ik train nu al 2 jaar bijna elke dag en men buikspieren komen maar niet door. Zou iemand mij een voedingsschema en trainingsschema kunnen voorleggen. Zodat ik goed droog kom te staan!
    Thanks..

Ik weeg 73 en ben 1.83 m groot.

Originally posted by Kenson View Post
    Ik heb een redelijk zware periode achter de rug en het gevolg hiervan is een bierbuik! Ik train nu al 2 jaar bijna elke dag en men buikspieren komen maar niet door. Zou iemand mij een voedingsschema en trainingsschema kunnen voorleggen. Zodat ik goed droog kom te staan!
    Thanks..

Ik weeg 73 en ben 1.83 m groot.
    nee dat kunnen we niet...en ga eerst de regels van het forum maar eens lezen!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

We verstrekken geen volledige schema's, lees maar rond in de betreffende secties, jat een schema en pas het eventueel aan eigen behoefte aan. Zodra je dat hebt gedaan kun je het voorleggen en we helpen je verder.
      Overigens, zolang je een bierbuik hebt zullen je abs nooit doorkomen. Oftewel cutten kerel.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Eiwitten en vetten. 1 x per week koolhydraten. Elke dag cardio voor 6 maand en je bierbuik is foetsie.

Grtz

Comment

Met 3x per week een goede HIIT of HIT sessie ben je meer gebaat dan met elke dag een LIT sessie. Zeker omdat LIT je lichaam ook spaarzamer met energie leert te zijn, terwijl HIIT of HIT je lichaam juist meer laat verbranden. Daarnaast betwijfel ik of hij echt zo'n gigantische bierbuik heeft, hij weegt 73kg tegen een lengte van 1.83m.
          Verder is je voedingsadvies wel waar het cutten op neer gaat komen ja.
          Lees Q and A to get ripped van Punani maar eens door.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik snap niet dat hier nog steeds topics voor worden aan gemaakt.
            bier buik weg.
            gewoon stoppen met drinken en afslanken.
            uitreken hoeveel kcal je per dag in neemt.
            en dan gewoon 500kcal minder en goed bewegen.

simpel zat/
            one goal: power and mass

Comment

wat meer cardio doen en minder eten is het enige dat werkt

Comment

Originally posted by iceraket View Post
                wat meer cardio doen en minder eten is het enige dat werkt
                Beter eten en aan cardio doen.

Het klinkt tegenstrijdig, maar door voldoende en goed te eten in combinatie met het juiste supplement val je gegarandeerd af.
                Zonder Jo-Jo effect en zonder verlies van spiermassa.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                  Beter eten en aan cardio doen.

Het klinkt tegenstrijdig, maar door voldoende en goed te eten in combinatie met het juiste supplement val je gegarandeerd af.
                  Zonder Jo-Jo effect en zonder verlies van spiermassa.
                  EN natuurlijk krachttraining!! Verder sluit ik me helemaal aan bij Body-food.

grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X