Bierbuik weg !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bierbuik weg !

Ik heb een redelijk zware periode achter de rug en het gevolg hiervan is een bierbuik! Ik train nu al 2 jaar bijna elke dag en men buikspieren komen maar niet door. Zou iemand mij een voedingsschema en trainingsschema kunnen voorleggen. Zodat ik goed droog kom te staan!
    Thanks..

Ik weeg 73 en ben 1.83 m groot.

Originally posted by Kenson View Post
    Ik heb een redelijk zware periode achter de rug en het gevolg hiervan is een bierbuik! Ik train nu al 2 jaar bijna elke dag en men buikspieren komen maar niet door. Zou iemand mij een voedingsschema en trainingsschema kunnen voorleggen. Zodat ik goed droog kom te staan!
    Thanks..

Ik weeg 73 en ben 1.83 m groot.
    nee dat kunnen we niet...en ga eerst de regels van het forum maar eens lezen!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

We verstrekken geen volledige schema's, lees maar rond in de betreffende secties, jat een schema en pas het eventueel aan eigen behoefte aan. Zodra je dat hebt gedaan kun je het voorleggen en we helpen je verder.
      Overigens, zolang je een bierbuik hebt zullen je abs nooit doorkomen. Oftewel cutten kerel.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Eiwitten en vetten. 1 x per week koolhydraten. Elke dag cardio voor 6 maand en je bierbuik is foetsie.

Grtz

Comment

Met 3x per week een goede HIIT of HIT sessie ben je meer gebaat dan met elke dag een LIT sessie. Zeker omdat LIT je lichaam ook spaarzamer met energie leert te zijn, terwijl HIIT of HIT je lichaam juist meer laat verbranden. Daarnaast betwijfel ik of hij echt zo'n gigantische bierbuik heeft, hij weegt 73kg tegen een lengte van 1.83m.
          Verder is je voedingsadvies wel waar het cutten op neer gaat komen ja.