Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
is toch volledig normaal dat je ze al voelt als je ze al geruime tijd traint?
ik voel ze ook al en je kan al 'iets' zien als je echt goed kijkt als ik ze opspan.
P.S. zijn er eigenlijk veel mensen met 8 blokjes? want ik voel er precies 8, enkel de bovenste 2 rijen zijn al iets of wat zichtbaar, maar ik voel daaronder precies nog 2 rijen
Proud owner zijn nog over duidelijk maar ze zitten er al wel en je ziet ze ook. onderste zijn moeilijkste, omdat je simpel laag in vet moet zitten.
*back on topic*
2% per maand vind ik een mooi doel anna, sixpack komt wel als je dat echt wil. maar een beetje rondingen mag wel hoor
ik bedoel
1,80 34BF
1,50 34BF is nog al een gewicht verschil niet..... (in vet)
hou gewoon aan 1kg tot max 1,5 kg de week is wel te doen
licht ook aan je vet wat je hebt als je nog 30kg 20kg 10kg 5kg vet eraf moet is nog al een verschil 30 gaat sneller als 5kg
dus......
normaal 1kg tot 1,5kg is goed
weet niet wat je eraf moet maar is toch wel te halen
mvg Flex-sports
Weet niet waar je uitleg op slaat, maar lengte heeft dus echt geen barst te maken met je bf. Een bf van 12% op 1,80 of op 1,50 is op hetzelfde gewicht toch echt even veel vet.
Omdat je als je meer vet hebt makkelijker vet verliest is die 1% per week dus te halen. 1% Wordt steeds minder vet, maar je hebt ook minder vet waardoor het vet verliezen moeilijker wordt en je per saldo dus even veel moeite zult moeten doen voor 1% vetverlies.
Duurzaam vetverlies komt neer (als je gaat voor alleen voeding met refeed) op 500*6=3000kcal = iets minder dan een halve kg per week. Als je hier cardio of zwaar werk bij doet kan het nog meer worden.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ja sorry heb ik ondertussen al gedaan, was niet mijn bedoeling om het op deze manier te doen maar ik ben pas lid vanaf vandaag dus wist niet hoe het allemaal werkt hier.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment