Afvallen voor iedereen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Body-Food View Post
    @harold;
    Wat komt er nog meer bij kijken, bij het ontslakken?
    Reiniging van lever, nieren enz.

Ananas bevat stoffen die de spijsvertering bevorderen.

Waarom loopt zijn stofwisseling in de soep?

Graag een onderbouwing.

@GeneralIx
    personen die overgewicht hebben en moeilijk water kunnen drinken, nemen als vervanger melk. Teveel melk wordt omgezet in VET.
    Ontslakken doe je niet door alleen geen alcohol koffie en geen suiker te gebruiken. Ons voedsel, lucht, en water bevatten chemische stoffen, giftige en niet naatuurlijk stoffen. Deze stoffen haal je niet uit je lichaam door een week geen koffie en alcohol en suiker te gebruiken.

Dit dieet is erg laag in kcal. Zeker voor een volwassen man met veel lichaambeweging. Hierdoor zal de stofwisseling langzamer gaan worden, gaat min of meer op de spaarstand. Als je wilt afvallen is dit zeker niet de bedoeling.

Tevens een dieet moet persoonsgericht zijn. Je kan niet zomaar een standaard dieet maken wat voor iedereen van toepassing is. Je zal toch meer moeten weten van de persoon in kwestie.

Grtz...
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Afslanken Je hebt overgewicht of je vind jezelf te dik? Je wilt droger worden? Hulp nodig bij het afslanken?

Alles over afslanken kun je hier bespreken. Help elkaar.

LET OP!! alle beweringen omtrent afslanken, dienen onderbouwend aan te worden gegeven, dat het werkt.
      Last edited by Body-Food; 13-01-2008, 19:49.

Comment

Sonja's dieet heeft weinig met deze discussie te maken, het gaat hier om het jouwe. Of een detoxsiroop ook echt werkt is voor zover ik weet nog nooit bewezen.
        Ook van niet sporters zul je meer moeten weten dan ze zomaar een dieet te geven, waarom denk je dat er mensen als dieetisten bestaan?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

LET OP!! alle beweringen omtrent afslanken, dienen onderbouwend aan te worden gegeven, dat het werkt.
          Last edited by Body-Food; 13-01-2008, 19:50.

Comment

Ik geef slechts aan het met Harold eens te zijn, niet meer en niet minder. Ik maak geen discussies persoonlijk, jij wel. Jij begint over leeftijd, ik over onderzoeken. Daar zit absoluut een verschil in. Ik heb je nog nergens aangevallen, nergens iets persoonlijks gemaakt, tot nu toe heb jij echter in vrijwel elke discussie met mij wel even de leeftijd aangehaald of andere persoonlijke dingen (bijvoorbeeld die discussie over of ik mijn eiwitten er thuis al door had gekregen).
            Ik pretendeer nergens alles te weten, ik geef alleen mijn mening die ik staaf met onderzoeken of het gebrek eraan. Of ik nu moderator ben of niet staat daar verder volkomen los van.
            Dieetisten weten ook niet alles, maar dat ze bestaan geeft aan dat er wel vraag naar is, oftewel dat er geen standaardschema's bestaan die voor iedereen werken.
            Ik respecteer eenieders mening mits gestaafd. Ik heb nog niet een onderzoek gezien bij welke bewering dan ook van je, vandaar de discussie.
            Je bent een handelaar, een handelaar probeert zijn waar aan iedereen te slijten, en dat doen groothandels ook. Dat maakt niet ze dom, integendeel, maar het laat wel zien dat er bij de consument nogal eens wat kennis ontbreekt. Daar maken handelaars graag gebruik van en dat is hun goed recht, begrijp me niet verkeerd, maar daar mag ik nog wel tegen in gaan. Dat is mijn goed recht.
            Volgens mij praat ik verder toch gewoon begrijpelijk abn, en dat is voor zover ik weet geen blijk van arrogantie dat ik pretendeer alles weten.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Mensen die willen gaan afvallen moeten eerst het lichaam zoveel mogelijk ontslakken, daarom moeten ze veel water drinken en geen caffeine gebruiken.
              Caffeine houd o.a vocht vast.
              Ontslakken is medisch nooit bewezen dat dit werkt, maar omdat het momenteel een rage is in afvalland, net als Sonja Bakker, speelt de groothandel cq. verkopers van supplementen hier op in.

Grtz

Comment

@GeneralIx

Het ga je goed.

Last edited by Body-Food; 13-01-2008, 19:50.

Comment

@GeneralIx

Het ga je goed.

Volkomen correct. Blij dat het doorkomt. Hoop dat je handel floreert.
                  Hier de regel:
                  * Geef bij voorkeur pas tips en adviezen aan andere members als je zeker bent van je zaak en je beweringen dus desgewenst kunt onderbouwen. Het laatste waar een member met een serieuze vraag op zit te wachten is 10 verschillende antwoorden waarna hij alsnog zelf moet kiezen wat waar zou kunnen zijn.
                  Last edited by GeneralIx; 14-01-2008, 08:43. Reason: Betreffende regel ingevoegd.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Volkomen correct. Blij dat het doorkomt. Hoop dat je handel floreert.

Hier de regel:
                    * Geef bij voorkeur pas tips en adviezen aan andere members als je zeker bent van je zaak en je beweringen dus desgewenst kunt onderbouwen. Het laatste waar een member met een serieuze vraag op zit te wachten is 10 verschillende antwoorden waarna hij alsnog zelf moet kiezen wat waar zou kunnen zijn.
                    Met mijn adviezen en handel zit het al meer dan 25 jaar goed, daar hoeft niemand zich zorgen over te maken, ook niet de members op dit forum.

Maar niet één bedrijf in voedingssupplementen kan onderbouwen, dat een product ook daadwerkelijk helpt. Je kunt het adviseren door je ervaring met andere klanten, omdat ik het ook zelf ontwikkel en produceer is mijn 25 jarige ervaring een pré voor de members op dit forum.

Onderbouwde beweringen kunnen alléén worden verstrekt, als het product wetenschappelijk is onderzocht. Dus die regel zou ik er maar uit halen, die slaat nergens op.

Comment

Er zijn genoeg bedrijven die van alles claimen, maar daar gaat het niet om. Het gaat om de producten die je aanprijst en welke werkingen je er allemaal aan toe schrijft. Over je eiwitten bijvoorbeeld heb je me nog nooit gehoord, waarom niet? Omdat ik denk en het toch wel redelijk onderbouwd is, dat eiwitten goed voor je zijn en jouw producten steken goed in elkaar qua aminozuren en samenstelling.
                      Die afvalsiroop van je val ik af en omdat er geen enkel onderzoek is wat die siroop ondersteunt heb ik de ingrediënten afzonderlijk onderzocht:
                      Water, choline, inositol, l-carnitine, l-asparagine, carcina cambogia, pyridoxine, ascorbinezuur, xantaamgom, kalium sorbaat, aspartaam*, aroma's, kleurstoffen, citroenzuur.
                      *= Bevat een bron van fenylalanine.
                      Over choline wordt er gesproken over met suppletie 4,85gr/kg. Via normale voeding was er 1,85gr/kg choline. Ik betwijfel of je siroop zulke concentraties bevat dat je per 125ml deze hoeveelheid binnen krijgt, zeker als je echt te zwaar bent en af wilt vallen. Daarnaast gaat het hier om cavia's, of dat echt wat bewijst staat ook nog ter discussie.
                      Over inositol wordt er dit gezegd: het blokkeert het enzym phosphoinositide 3-kinase in tumoren, en remt zo in dierstudies tumorgroei en bevordert de werking van medicijnen. Da's dubbel interessant, want datzelfde phosphoinositide 3-kinase laat ook vetcellen groeien.
                      Dat wil dus niet zeggen dat je er harder van afvalt. Zeker in een normaal dieet zul je al geen vet aan zetten, dus of dat nou echt toevoegd... Verder imiteert het waarschijnlijk de werking van insuline, dat maakt het wel interessant. Jammer is dat de doseringen er niet bij staan.
                      Carnitine is als fatburner nutteloos.
                      Asparagine zit al in vrijwel elke eiwitbron, is niet essentieel, en ik heb geen enkel onderzoek kunnen vinden naar de (positieve) werking ervan.
                      Aan carcina cambogia (wat me overigens opviel is dat je het anders schrijft dan overal anders, is het wel hetzelfde goedje als in dit onderzoek?) wordt een vetverbrandende werking toegeschreven, om twee redenen: 1) de groep viel meer af 2) meer afvalstoffen van vetverbranding in de urine. Op reden 1 is wel wat af te dingen, de groep at gewoon minder dan de controlegroep. Helaas is het ook een onderzoek gedaan door de fabrikant zelf, wat in een hoop gevallen de uitkomst beïnvloed. In dit geval geef ik je echter voordeel van de twijfel, ik weet namelijk niet in hoeverre het onderzoek is beïnvloed door de fabrikant.
                      Pyridoxine is een stukje vitamine b6. Nu is dat wel leuk spul, maar ik denk dat je het wel al binnen krijgt met goede voeding en anders een vitaminepil. Zeker als je kijkt waar het allemaal in zit.
                      Ascorbinezuur is vitamine C. Dit zit al in vrijwel alles, maar het is wel een goede vrije radicalenremmer geloof ik, dus i.c.m. een dieet waarschijnlijk wel een goede aanvulling.
                      De laatste ingrediënten van je mix (xantaamgom, kalium sorbaat, aspartaam*, aroma's, kleurstoffen, citroenzuur.) zijn volgens mij er niet in gestopt om hun vetverbrandingsbevorderende werking. Hier zal ik dus verder niet op ingaan.

Recapitulerend: ik vind de ingrediënten van je mix weinig geschikt om harder van af te vallen. Zeker in combinatie met het voedingsschema wat je gaf, lijkt het me niet echt bijdragen tot gezond vetverlies. Meer op crashdieeten met placebo.

Die regel die ik citeerde is een forumregel. Deze heeft betrekking op alles wat je beweert, of je nu fabrikant bent of niet. Daarnaast kun je net als ik toch aardig wat vinden als je zoekt per ingrediënt. Het enige wat je dan niet zult hebben is de synergetische werking, als die er is.
                      Last edited by GeneralIx; 15-01-2008, 13:53.

sigpic

Comment

@GeneralIx

Ik verkoop dat product nu al jaren, nu ga jij mij als enigste en als niet gebruiker vertellen dat het niet werkt.

Met als onderbouwing van niet wetenschappelijke onderzoeken, op ratten en cavia's.
                        Wij werken met mensen en die geven aan dat het wél werkt.

Carcina cambogia dat staat inderdaad fout beschreven, dat moet zijn Garcinia Cambogia dit product staat hier omschreven CITRIN® daar kopen wij het ook in.

Wat is Asparagine?
                        Last edited by Body-Food; 15-01-2008, 15:58.

Comment

Ratten zijn vrijwel gelijk aan mensen qua dna, de percentages die ik lees lopen uiteen van 85 tot 95. Wat betreft die cavia studie, hiervan kan ik geen klinische studies vinden, wat op zich al verdacht is. Ik geloof best dat je dieet werkt (op korte termijn), ik betwijfel alleen of je siroop waarde toevoegt, en als het waarde toevoegt het niet gewoon het placebo-effect is.

Daarnaast is een dierstudie beter dan geen studie. Ik heb nog geen enkel onderzoek, noch dier, noch klinisch, gezien dat de ingrediënten van jouw siroop in jouw concentraties de veren in de kont stak. Enig onderzoek was dat van die Garcinia Cambogia waar toch ook wel wat op is af te dingen.
                          Ik zoek slechts onderbouwing, en tot jij betere onderbouwing hebt dan ik is die siroop in mijn ogen vooral leuk als placebo.
                          Last edited by GeneralIx; 15-01-2008, 16:52. Reason: Zaten twee tikfouten in.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Ratten zijn vrijwel gelijk aan mensen qua dna, de percentages die ik lees lopen van 85 tot 95. Wat betreft die cavia studie, hiervan kan ik geen klinische studies vinden, wat op zich al verdacht is. Ik geloof best dat je dieet werkt (op korter termijn), ik betwijfel alleen of je siroop waarde toevoegt, en als het waarde toevoegt het niet gewoon het placebo-effect is.

Daarnaast is een dierstudie beter dan geen studie. Ik heb nog geen enkel onderzoek, noch dier, noch klinisch, gezien dat de ingrediënten van jouw siroop in jouw concentraties de veren in de kont stak. Enig onderzoek was dat van die Garcinia Cambogia waar toch ook wel wat op is af te dingen.
                            Ik zoek slechts onderbouwing, en tot jij betere onderbouwing hebt dan ik is die siroop in mijn ogen vooral leuk als placebo.
                            Bij jou is het een placebo, want je hebt het nog nooit gebruikt.
                            Bij de choline spreken ze over cavia's, dat staat bij jou link. Weet je nog waar het over gaat, lees je wel je eigen links?

Niemand weet de concentraties van mijn producten, alleen ik. Dus kunnen die veren in geen ene kont steken.

Garcinia Cambogia dit product is gepatenteerd, maar ook dit product klopt niet. Dus dat patent houd dus ook géén ene steek, immers ook daar is wat op af te dingen.

Comment

Bij jou is het een placebo, want je hebt het nog nooit gebruikt.
                              Bij de choline spreken ze over cavia's, dat staat bij jou link. Weet je nog waar het over gaat, lees je wel je eigen links?

Niemand weet de concentraties van mijn producten, alleen ik. Dus kunnen die veren in geen ene kont steken.

Garcinia Cambogia dit product is gepatenteerd, maar ook dit product klopt niet. Dus dat patent houd dus ook géén ene steek, immers ook daar is wat op af te dingen.
                              Als je mijn vorige twee reacties leest zie je dat ik in beide gevallen de cavia's toch echt vermeld. Ik lees alle onderzoeken waarmee ik op de proppen kom, zoals het ook verstandig zou zijn om replies zorgvuldig te lezen.
                              Ik weet dat niemand de concentraties weet, op jou na. Daarom is het wel degelijk mogelijk dat studies je product veren in de kont steken, ik zou alleen niet weten wanneer dat het geval is, jij daarentegen wel. Ik kan alleen maar schatten, en ik heb dat een keer gedaan in je nadeel, een keer in je voordeel. Het nadeel is bij de cavia studie, het lijkt me redelijk dat ik aanneem dat je siroop geen 4,85gr/kg choline bevat per dagdosering, en zeker niet bij mensen met overgewicht. Het voordeel heb ik je gegeven bij de Garcinia Cambogia bevat, ik nam hier aan dat je wel een werkzame dosering hebt toegevoegd.
                              Ik heb het nergens gehad over patenten die niet kloppen, dus daar zit je aan je eigen poten te zagen.

sigpic

Comment

@GeneralIx

Enig onderzoek was dat van die Garcinia Cambogia waar toch ook wel wat op is af te dingen.

Met andere woorden ook hier ben je het niet mee eens?

En er wordt hier niets geschat, je weet het of je weet het niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X