Afvallen voor iedereen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou ja zal wel ik denk iig dat mensen zelf moeten uitmaken wat ze schrijven en ik wil niet zeuren maar ik zie je elke dag online dass toch vaak zat, meer dan de meeste iig.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Nou ja zal wel ik denk iig dat mensen zelf moeten uitmaken wat ze schrijven en ik wil niet zeuren maar ik zie je elke dag online dass toch vaak zat, meer dan de meeste iig.

Ik ben s'avonds alleen online. Bekijk snel het hele forum en post wat. Verder staat de pc wel aan maar zit ik er niet achter. I-tunes staat dan aan voor mijn vriendin. Ik ben dan zelf werken of trainen.

En ja, ieder moet voor zichzelf uitmaken wat hij of zij schrijft. Ik dus ook
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        @ Bodyfood

Kerel, als er mensen geinteresseerd zijn in je producten dan nemen ze het toch wel van je af. Ongeacht of wij er in geloven ja of nee!

En zou U nu zo vriendelijk willen zijn deze discussie te beindigen? Het begint namelijk kinderachtig te worden. Dank U.
        Mijn antwoord is niet onderbouwd, maar komt voort uit 25 jaar ervaring

Natuurlijk worden mijn producten gewoon afgenomen, maar daar gaat het niet om in deze discussie. Er is iemand die vind dat alles onderbouwd moet worden, hoewel diegene dat elders niet doet dan is het advies meestal ik geloof. De één weet heel veel over trainen, of as en ik weet toevallig veel van voedingssupplementen en grondstoffen.

Ik hou mij bij mijn leest, maar als iemand gaat zitten zagen over onderzoeken onderbouwingen en placebo's, dan geef ik daarover mijn mening. Zeker als het om een product gaat, dat al jaren succesvol wordt verkocht.

Als jij een product koopt bij MDY, ga je dan ook diep nadenken dat het werkt? Want volgens hem heeft het allemaal een placebo effect, zolang het niet is onderbouwd c.q bewezen is dat het werkt.

Maar als je zelf gelooft dat een liter halfvolle melk ook alles levert, dan vind je voedingssupplementen maar kwats. Als je dan uitlegt dat je beter 36 gram eiwitten kan gebruiken, om minder lactose en vet binnen te krijgen dan wordt er niet op in gegaan.

Je weet zelf wel de discussie tussen hem en mij omtrent zijn hoge suiker inname. Om daarna toe te geven, dat hij wel eens doordraafd. Als jonge jongens met weinig centjes zoiets lezen en het gaan toepassen, dan kan het wel eens gevaarlijk worden. Ik zou dat niet graag op mijn geweten willen hebben.

Comment

Ik begin vrijwel al mijn antwoorden met ik geloof, omdat ik niet te arrogant ben om in te calculeren dat ook al heb ik me ingelezen, ook al heb ik bronnen, ik kan ernaast zitten. Daarom. Dat getuigt mijns inziens van bescheidenheid die nog wel eens ontbreekt bij mensen die vanalles voor waar aannemen zonder boekstaving.

Ik drink verder magere melk zoals ik toch wel herhaaldelijk heb gemeld, en ik ben niet lactose intolerant. In dat geval is melk net zo goed als een eiwitshake met een paar boterhammen, het enige wat je dan niet hebt zijn vezels die je op een ander moment moet inhalen, maar je hebt wel meer calcium. Elk nadeel heeft zijn voordeel.

Dat iets goed verkoopt wil niet zeggen dat het werkt. Tellsell heeft jarenlang heel aardig gedraaid, toch waren de producten prut.

Ik weet dat ik af en toe door kan schieten in mijn fanatisme, ik ben niet te lullig om dat toe te geven. Dat heeft verder weinig te maken met mijn (eventuele gebrek aan) kennis, eerder met karakter.

Dit was echt mijn laatste aandeel in deze discussie, vind het echt mooi geweest.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@GeneralIx

Mijn antwoord is niet onderbouwd, maar komt voort uit 25 jaar ervaring

Je vraagt aan anderen om een onderbouwend antwoordt te geven, maar jij gelooft het wel. Je bent een bescheiden mens, om je zo weg te cijferen voor al die mensen die volgens jou, alles maar geloven. Het zou je beter staan om die mensen te overtuigen dat het ook anders kan.

Het maakt niet uit wat voor melk je drinkt, 1 liter melk levert meer lactose en vet dan een eiwitshake. In dit geval is het een nadeel en geen voordeel.

Kijk als je geen centjes hebt voor eiwitten, dan kun je dat ook gewoon vermelden. Als je niet in voedingssupplementen gelooft dan kun je dat ook vermelden, dat neemt niemand je kwalijk. Maar geef er dan ook geen adviezen over, laat dat over aan diegene die daar dan weer goed in is.

Dat iets goed verkoopt wil niet zeggen dat het werkt.
            Nee dan blijf je het jarenlang verkopen, omdat je afnemer denkt dat het werkt. Hou toch eens op met die onzin te verkondigen, melk en brood wordt ook goed verkocht. Denk je daar ook diep bij na, nee toch!

Je zal best een goed karakter hebben, en dat respecteer ik.
            Maar respecteer ook een ander.

Laten wij het gezellig houden en op dit forum elkander aanvullen, om anderen te kunnen helpen.

Gooi er nu maar een slotje op, het is genoeg geweest.

M.v.g.
            Mister BodyFood

Comment

Ik geloof in mijn onderbouwing, maar ik neem ook aan dat ze fout kan zijn. Hier zit volgens mij geen kwaad in. Mensen mogen geloven wat ze willen, maar ze moeten wel de feiten kennen. Die geef ik in vorm van onderzoeken, en het advies wat ik erop baseer is geheel vrijblijvend.

Lactose is voor mij geen probleem, daarnaast zit in magere melk (die ik drink dan) 0gram vet, d.w.z. dat er in een eiwitshake met water meer vet zit.

Geld is het probleem niet, als ik denk dat iets werkt koop ik het. Waarom denk je dat ik eiwitten koop. Als ik denk dat iets niet werkt doe ik wellicht wat research en als het me dan nog niks lijkt koop ik het niet. Dat is geen geldkwestie.

Ik denk wel na voordat ik een brood of melk koop. Ik kijk naar de voedingswaarden en grondstoffen.

Ik respecteer je als persoon, ik heb je nergens op je persoon zijnde aangevallen. Niets op basis van leeftijd, al dan niet moderator zijnde, niet op basis van taalgebruik.
              Echter, adviezen zijn een ander hoofdstuk. Aan adviezen mag (onderbouwd) getornd worden, dit is dan ook wat ik doe en zal blijven doen als ik me er niet in kan vinden. Als jij je niet kunt vinden in een advies ga je er ook tegen in, zie hier het probleem niet van in. Jij op basis van ervaring, ik op basis van bronnen. Laat de lezer zijn conclusies maar trekken, maar laten we er verder geen ruzie om schoppen.

@ topic
              Op verzoek gesloten.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X