Cutten??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten??

Zomertje komt er weer aan dus wil (zoals de meeste) behoorlijk droger worden.. Ik ben 1,74m en ong. 79/80 kg. Ik train (kracht/massa training) al een jaar intensief, alleen is dit de laatste maand wat minder.. Vandaar dat ik het nu goed aan wil gaan pakken.. Wil vanaf maandag beginnen met een full body trainings schema (HST), dat is op ma. wo. en vr. tevens wil ik op di. en do. cardio gaan doen.

Tevens loop ik halve ploegendienst dus "leef" ik doordeweeks vrij onregelmatig.

Kan iemand mij helpen hoe ik een eet schema moet maken.. dan maak ik die zelf, gebasseerd op mij, en plaats ik die dan vervolgens op dit forum om te laten controleren.

Zou top zijn als iemand mij hier mee wil helpen

Tuurlijk kan iemand je helpen, Maar lees zelf eens goed de voedings sectie door kom met een schema die wij eventueel aan kunnen passen.

Er worden hier in iedergeval geen complete schema's weggeven kom op man sinterklaas is net het land uit!! LEES EN LEER!!!

grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

..

Zoals er al stond, ik weet niet hoe ik dat moet doen en iedereen doet het op zijn eigen manier , vandaar dat ik dus vroeg kan iemand mij helpen en als het me dan gelukt is zet ik hem op het forum..

lees en leer

Comment

Aangezien je duidelijk de forumregels niet hebt gelezen (tweede topic met een vraag om een volledig schema), mag je ze nog eens lezen. Eerst inlezen, voorstel doen, dan krijg je hulp eerder niet.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zoals fitness freak al zei: je zult het echt zelf moeten doen.

Het kost even tijd om je erin te verdiepen en andere topics door te nemen maar je zult er wat voor over moeten hebben. Succes!

Comment

Komt omdat we altijd die zelfde vraag krijgen!

Ik kijk graag ff naar je schema als die af is!!!

Succes!

Comment

..

Jongens kom op he, ik vraag niemand om een schema,, ik wil alleen weten hoe ik die maken moet, bestaat er iets van een formule of iets dergelijks voor? mijn vraag aan jullie is dan dus ook.. HOE maak IK een schema..

sorry voor de eventuele onduidelijkheid maar dit is dus wat ik bedoel

Comment

Reken je voedingsbehoefte uit op voedingsbehoefte.nl

En kijk is bij Q and A to get ripped van punani.

Maar ook dit staat allemaal op het forum!! Dus lezen kerel!!!

grtz.

Comment

Ook deze gesloten tot nader order.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Cutten??

Ik heb het hiervoor niet al te best aan gepakt.. sorry daarvoor, heb nu veel meer gelezen.
                    Dit is het cut schema dat ik wil gaan proberen

Maaltijd 1 0700: Muesli(appelsmaak) +Half volle melk + Wheypoeder, 1 banaan

Maaltijd 2 1010: 2 sneden bruin brood(kipfilet/kalkoenfilet/rosbief/pindakaas)

Maaltijd 2 1210: 2 sneden bruin brood(Kipfilet/kalkoenfilet/rosbief/pindakaas) + banaan

Maaltijd 3 1440: 2 sneden bruin brood(Kipfilet/kalkoenfilet/rosbief/pindakaas)

Maaltijd 4 1800: Aardappels, groente, vlees. Veel groentes weinig jus

Maaltijd 5 2100: magere kwark

Ik volg een fullbody trainschema van hst http://www.prometeus.nl/webfront/article_info.php?articles_id=11 (ma. Wo. Vr.) en doe cardio volgens HIIT http://www.bodyimpulse.com/nederlands/training/hiit.html op di. en do.

Ik hoop dat dit beter is en jullie mij weer kunnen helpen..

Mike

Comment

..

Wat ik er bij ben vergeten te zetten is dat ik na het trainen ook een Whey shake neem.. is dat voldoende of moet ik gedurende dag meer shake's nemen?

Comment

Heb de boel even samengevoegd voor je en de dubbele discussie weggegooid.
                        Qua aanvullingen:
                        Whey shakes na de training zijn voldoende. Ikzelf doe er altijd suiker bij, dit om de anabole stimulans groter te maken.

Ik zou de kwark direct voor het slapengaan bewaren, om 9 uur zou ik eerder gewoon een pakje kipfilet opeten.
                        Verder zou ik de 2 boterhammen met pindakaas beperken tot 1x per dag 2 boterhammen met pindakaas.
                        Bij het avondeten liever rijst dan aardappels, maar aardappels mag ook. Dit vanwege de hogere GI van aardappels, en de hogere hoeveelheid vezels van rijst.
                        Voor het ontbijt kan muesli, mits het gewone droge muesli is zonder allerhande toevoegingen. Die toevoeging appel doet mij echter vrezen voor een Quaker variant of iets dergelijks en dat is toch vooral suiker. Zou dit gewoon vervangen door brinta met wat honing of havermout met wat honing. Liefst hier nog een weishake naast (daar zijn de meningen overigens over verdeeld, maar ik ben er een voorstander van).
                        Je zou zelf even je kcal behoefte moeten uitrekenen en bekijken of je er nu 500 kcal onder zit. Ik denk namelijk dat je er nog wat meer onder zit, en dat zal je behoudt van spiermassa niet bevorderen.
                        Last edited by GeneralIx; 14-01-2008, 22:51.

sigpic

Comment

heb ik gedaan zoals je ziet..

Heb jij eventueel nog op of aanmerkingen voor mijn trainings wijze..??

Comment

Hoi mike,

ik zou je aanraden na het opstaan een shake te nemen, want het lichaam breekt spieren af als je opstaat en dan heb je dus eiwitten nodig. Ongeveer 30 gram is voldoende.

Comment

Aanpassingen

Is dit beter?
                              Maaltijd 1 0700: Muesli(droog) +Half volle melk + Wheypoeder, 1 banaan

Maaltijd 2 1010: 2 sneden bruin brood(kipfilet/kalkoenfilet)

Maaltijd 2 1210: 2 sneden bruin brood(rosbief/pindakaas) + banaan

Maaltijd 3 1440: 2 sneden bruin brood(Kipfilet/kalkoenfilet)

Maaltijd 4 1800: Aardappels, groente, vlees. Veel groentes weinig jus

Maaltijd 5 2100: 1 snee bruin brood (kip/kalkoen filet)

Maaltijd 6 Voor slapen gaan: magere kwark

Deze tijden kan ik alleen niet altijd aan houden vanwege mij school in combinatie met werk, wo. do. en vr. loop ik namelijk ploegendienst.. Is het een oplosing als ik de tijden ("afstanden") tussen de tijden wel aan houd en de maaltijden ook gewoon maar dan op andere tijden?

(jasmin89) bij mijn ontbijt doe ik al whey door mijn muesli.. maar iig bedankt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X