Hoe beperk je de schade na een junk-dag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kijk, met zulke reacties voel ik me al veel minder bezwaard om lekker van mijn verjaardag en bijbehorend voedsel te genieten. Ik zorg wel dat ik 's ochtends nog even ga joggen en drink extra veel water. Dan moet het zo te horen wel goed komen.

En ja, 2 accounts en maar 1 computer leidt af en toe tot crossposting Dus als ik af en toe klink als een kerel of Kevf wat verwijfd lijkt dan weten jullie waar dat aan ligt :P

Comment

Zou er niet te neurotisch mee omgaan, se. De stress (cortisol) zal u meer schade berokkenen als ge er zo bij stilstaat. Gewoon lekker beesten en weer verder gaan, cutten is geen proces van dagen, maar maanden.

Grtz

Comment

Wat mijn aangeleerd is dat een junkdag op zijn tijd juist goed is om de balans de andere kant op te gooien....als je te lang alleen maar afvalt word het afvallen steeds minder en met de junk reset je de knop..en kan je weer vrolijk verder. Zelf heb ik als ik zwaar op dieet ben erge moeite met de junkdag omdat ik toch wel aan mijn "gewone" voeding wil toekomen....

Comment

Als je 5-6 weken aan het cutten bent heeft 1 junkdag geen reset functie. Dan mag je wel een week "junken" er voor uit trekken. Zo heb ik een week of 2 geleden een paar dagen weer wat pasta's en patat weg gewerkt. Niet overdaad, maar gewoon 1-2 borden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X