Hoe beperk je de schade na een junk-dag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe beperk je de schade na een junk-dag?

Ik ben over een weekje jarig, en ben dan net 4 weken bezig met cutten. Mijn voedingsschema daarvoor is vrij streng, maar op mijn verjaardag wil ik gewoon lekker eten dus dat wordt een soort van junk-dag. Nu is mijn vraag of er dingen zijn die ik kan doen om de schade van die dag te beperken. Meer water dan normaal drinken bijvoorbeeld? Of de dag erna nog strenger eten dan normaal? Of moet ik gewoon na die dag weer verder met mijn normale schema? Wat zijn dan de gevolgen die ik kan verwachten?

Ik hoop dat iemand hier inzicht in kan geven, en dat andere mensen ook iets hebben aan deze vraag. Want volgens mij zijn er hier meer mensen af en toe jarig

Alvast bedankt!

Edit: gepost onder de naam van Kevf (vriend), maar ben Druifje. Excuus!

Ik ben geen vooedingsexpert maar je kan toch best wel een keer een daje los gaan ik kan me niet voorstellen dat je daar nou kilos van aankomt.

Comment

Zal weinig tot nix gebeuren hoor kerel.
      Geniet er lekker van.

Het enige is de kans op schijterij omdat je in eens veel en/of erg vet voedsel binnen krijgt.
      Extra water is nooit verkeert
      Who's the Chef

Comment

mijn bescheiden mening: die dag kan je misschien wat meer water drinken, maar verder niet al teveel. Ik heb ooit een begrepen dat chitosan er voor kan zorgen dat het vet niet goed uit je eten wordt opgenomen. Het lijkt me alleen wat prijzig om dat voor 1 dag te kopen (van ons geld ).

Niet teveel alcohol en niet al te druk maken en niet onder mijn account posten

Comment

Hmm zitten jullie met 2 op een account of ben je schizofreen??

Comment

Mijn dieetiste raadde me dan altijd aan om de dag voor de dag dat je gaat zondigen en de dag erna een 200-kcalorietjes extra weg te schrappen

Comment

Kom op zeg, we hebben het over 1 dag.. Daar kom je inderdaad niet ineens kilo's van bij tenzij je natuurlijk hele slagroomtaarten naar binnen gaat zitten schuiven maar denk niet dat je dat van plan bent

Comment

Originally posted by Been View Post
                Zal weinig tot nix gebeuren hoor kerel.
                Geniet er lekker van.

Het enige is de kans op schijterij omdat je in eens veel en/of erg vet voedsel binnen krijgt.
                Extra water is nooit verkeert
                Ben het helemaal met je eens.
                Hier nog een Tip, eet tussendoor stukjes verse ananas door de enzymen verteert het wat sneller.

Comment

Doe die dag gewoon waar je zin in hebt. En de dag daarna ga je weer gewoon op normale voet verder.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb nog nooit schade gemerkt, eerder het tegenovergestelde. Als je lange tijd een bepaald eet patroon hebt stelt je lichaam zich daar op in. Als je dan opeens van patroon wisselt geeft het een nieuwe prikkel en heb je weer een kleine vooruitgang.

Als je niet al te overdadig gaat junken is het ergste wat er gebeurd dat je 1-2 dagen geen vooruitgang hebt en wellicht schijterij omdat je lichaam de junk wellicht niet meer gewend is.

Comment

Ja ik heb altijd wel last om goed te slapen als ik wel es een patatje gegeten heb. Het is te vet en te zwaar op de maag.

Comment

Vorige week een gezinsbak patat en 2 hamburgers bij Verhage gehaald. Rest van de avond diarree. Slapen had ik geen problemen mee :P

Het is een soort van Bolemia zullen we maar zeggen hahaha

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Vorige week een gezinsbak patat en 2 hamburgers bij Verhage gehaald. Rest van de avond diarree. Slapen had ik geen problemen mee :P

Het is een soort van Bolemia zullen we maar zeggen hahaha
                          ...the shit got ugly

Comment

ik vind dat je gewoon die dag moet eten wat je wil.

je komt echt niet veel aan van 1 dag even lkkr eten.
                            gewoon die dag erna weer ff sporten en verder met je cut schema.
                            niks aan het handje.

suc6.
                            gefeliciteerd al vast.
                            one goal: power and mass

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Hmm zitten jullie met 2 op een account of ben je schizofreen??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X