schema om af te vallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema om af te vallen

hallo

ik weeg 100 kilo
    en ben 182 m
    mijn buikomvang is 102 cm

en zou graag een 15 a 20 kilo willen afvallen
    wil hier vooor cla en groene thee gaan gebruiken
    en dit schema te volgen
    wie kan mij tips geven wat ik goed doe of anders zou moeten doen
    mvg

Voeding
    7.00

100 gram kwark
    100 gram brinta met magere melk
    1 tablet multivitaminen

10.00
    2 sneetjes roggebrood met appelstroop
    100 gram kwark

12.00
    4 sneetjes bruinbrood met een blikje tonijn

15.00
    2 sneetjes bruinbrood met appelstroop

17.00
    150 gram rijst met magere vlees

18.00
    Sporten

20.00
    na het trainen een banaan en
    200 gram kwark
    Last edited by GeneralIx; 02-02-2008, 20:59.

Heb je aanvullingen gepm'd. Je trainingschema heb ik gewoon weggehaald, in deze vorm kan niemand daar iets mee en je trainingsschema hoort niet in de sectie afslanken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

cla gaat erg weinig voor je doen:

Na een jaar op CLA heb je een paar kilo vet minder

verder even de sticky's doornemen en je schema weer aanpassen

Comment

Paar kilo is toch niet verwaarloosbaar, je hoeft er niets extra voor te doen. Lijkt me toch geen slechte aanvulling hoor.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

" onderzoek alle schema's en behoud het goede"

Last edited by Body-Food; 03-02-2008, 16:17.

Comment

Het schema kan je ook hier neer zetten, dan kunnen andere members er ook naar kijken en misschien wat van opsteken...

GRtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by harold View Post
              Het schema kan je ook hier neer zetten, dan kunnen andere members er ook naar kijken en misschien wat van opsteken...

GRtz..
              Dat wil ik wel doen, maar dan krijg je weer van die lange discussies.
              Dan moet ik elk advies onderbouwen, als ik het onderbouw dan wil men weten hoe ik aan die onderbouwing ben gekomen enz.enz.

Dus is mijn advies " zoek en gij zult vinden "

Last edited by Body-Food; 03-02-2008, 16:15.

Comment

Alleen is dat dus juist de bedoeling van een forum hè...

Staat in de regels dat we niet aan kant en klare voedingsschema's doen, zijn uiteraard goede redenen voor zelfs nog los van het feit dat weinig members zin en tijd hebben om voor iedere nieuwkomer een persoonlijk schema op te stellen.

De bedoeling van het forum is dat members er wat van opsteken.
                Eerst dus zelf een beetje iets snappen van de theorie, vervolgens een poging doen zelf een schema op te stellen, dat posten en daarna weer leren van het (onderbouwde) commentaar dat daarop volgt.
                Op die manier leert niet alleen de betreffende member maar leren ook anderen die het lezen. Wat uiteraard niet alleen maar ten goede komt van het betreffende schema, maar wat ook weer nut heeft indien het schema aangepast moet worden. Bijvoorbeeld omdat de lichaamssamenstelling verandert, omdat het resultaat van het schema niet naar wens is of omdat doelen veranderen.

Een opmerking als 'het schema is helemaal verkeerd en ik geef je wel een andere' is dus met die insteek niet bepaald nuttig.
                Komt bij dat er vaak schema's worden aangeboden die helemaal niet zo best zijn (waar ik uiteraard Body-Food niet van beschuldig, dit is algemeen) en ook om die reden is het erg belangrijk dat de gebruiker zelf wat kennis heeft!

Dit is de reden dat er onder het kopje 'Lees dit eerst!' een uitgebreid artikel staat over de basis van voeding en schema's, je vindt het hier: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...-schema-s.html

Comment

eiwitten

is het dus namelijk zo
                  dat je van eiwitten niet dik wordt
                  zolang je er maar blijft trainen
                  en dat het dik worden dus gebeurt door koolhydraten en vet

en praat je met eieren dan over het eiwit alleen of het hele ei

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X